hirdetés
hirdetés

Még várja a reklámokat a Hipnózis

2013-03-18

Meghosszabbított határidővel, március 22-ig várja a reklámokat a Kreatív reklámversenye, a Hipnózis. Idén is lesz nemzetközi zsűri, meg díjátadó buli is, de még egy új kategória is érkezik.

Március 22-ig meghosszabbítottuk a Hipnózis Kreatív Reklámversenyre való nevezés határidejét. A Kreatív Csoport hagyományos éves megmérettetésére február 15-én indult el a nevezés. Az ügynökségek, márkatulajdonosok  két nagy kategóriában, fogyasztóközpontú és társadalmi célú reklámokkal nevezhetnek, a nevezési lapot pedig magyar és angol nyelven kell benyújtani.

Az idei év egyik újítása, hogy bővül a kategóriák száma. A Budapest Airport, a Clear Channel Hungary és a Kreatív együttműködése révén létrehozott „digitális repülőtéri citylight” kategóriára különleges nevezési feltételek érvényesek, itt speciális reptéri médiára megvalósult kampánnyal és koncepciókkal lehet nevezni, a pályázat pedig ingyenes lesz.

Az idei zsűriben helyet kap idén többek között Claes De Faire, a Resume nevű, svéd kommunikációs szakmai lap szerkesztője, Andreas Panzeri, a svájci Werbe Woche-től, Mary Maddever, a francia Stratégies-től, Agata Malkowska-Szozda Lengyelországból, Andrew Human, a Migrate Magazine főszerkesztője Dél-afrikai Köztársaságból is.

A tavalyi, 2012-es Hipnózison az év ügynöksége a Kirowski Isobar lett, a díjkiosztón a szokásoknak megfelelően hatalmas buli volt.

Nevezési feltételek, nevezési lap, bővebb információk itt >>>>>>>>>

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés