hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mégsem sértett törvényt a Tilos

A médiatanács megszüntette a Tilos Rádió ellen indított eljárást, mert a vizsgált során kiderült, az Ice-T szám leadásával mégsem sértettek törvényt. 

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Az Ice-T számmal nem sértett törvényt a Tilos Rádió - döntött a médiatanács, ezért az adóval szemben indított eljárást megszüntették. Minderről a hatóság a blogján számol be.

Az Ice-T dalt egy magánszemély szeptember 3-i bejelentésére kezdték el vizsgálni és a Monitoring Szolgálat szakértőire bízták a tartalmi-szakmai elemzéseket. Ez a szervezet azt az álláspontot alakította ki, hogy az elhangzott zeneszám trágár, obszcén tartalma miatt sérülhettek a kiskorúak érdekei.

A blog arra hívja fel a figyelmet, hogy a Tilos Rádió ügyének vizsgálata jóval az új médiatörvény megszületése előtt kezdődött, és bár sokan összemossák az Ice-T ügyet a törvény körül kialakult vitával, a kettőnek nincs köze egymáshoz.

„A médiatanács továbbra is azt az álláspontot képviseli, hogy minden zenei stílusnak, hazai és külföldi előadónak helye lehet a magyar rádiókban. Ugyanakkor a kiskorúak érdekeinek védelme továbbra is a hatóság munkájának egyik fontos eleme marad, amely alapvetően európai uniós jogalkotási kötelezettségből fakad, és kifejezésre juttatja a társadalom és a jogrendszer egészséges önvédelmi reflexeit is” – fogalmaz a szervezet és hozzáteszi: „természetesen nem lehet cél a rejtett, közvetett cenzúra, illetve az érintett dalok művészi értékének csorbítása, az egymással ütköző érdekek közti megfelelő egyensúly megtalálása azonban örömteli fejlemény volna”.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés