hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megszállás helyett meghívás

Idén is lesz BWI akció, ezúttal azonban változott az akció neve és a kampány üzenete. Mint ismert, két télen keresztül a Budapest Winter Invasion (BWI) budapesti „megszállásra” csábította a külföldieket, az idei szezonban azonban a nyugodt élményszerzés a központi üzenet, ezért a mozaikszó I-betűjét invitation-re módosították.
hirdetés

Tavaly második alkalommal valósította meg több szervezet a BWI kampányt, amihez akkor 88 szolgáltató csatlakozott. A résztvevők sikeresnek ítélték a kampányt, ezért a folytatásra szavaztak, igaz kicsit módosítottak az eddigieken.

A tavalyi BWI kampány az előző évi koncepcióra épült, a feladatokon dolgozó Well a kreatívokon azt hangsúlyozta, hogy a Magyarországot meghódító népek mennyi ideig maradtak az országban.

Két éve a „Mindenki tovább marad Budapesten, mint tervezte: a rómaiak 400 évig, az ottománok 150 évig, a szovjetek 45 évig - Ön pedig egy extra ingyen éjszakával!” volt a szlogen, tavaly pedig a „a rómaiak 400 évig, az ottománok 150 évig, a szovjetek 45 évig maradtak. Ön lesz az első látogató, akit szívesen látunk tovább is! Maradjon még egy éjszakát a mi költségünkön!”

Az idei kampány fő üzenete azonban módosult, ezúttal nem a „megszállásra” helyezik a hangsúlyt, hanem a nyugodt élményszerzésre. Ezáltal viszont megváltozott a BWI neve, a rövidítés maradt, de a mozaikszó utolsó betűje „invasion” helyett az „invitation”-t takarja.

Az új név és szlogen mellett, új tartalommal is kiegészül az egy hónappal meghosszabbított akció. A BWI ezúttal november 1-jétől jövő év március 31-ig tart, és ezúttal nemcsak négy éjszakát lehet maradni három áráért, hanem hármat kettő áráért.

Az akció célpiaca a vendégforgalmi adatok és az előző kampányok eredményeire alapozva: Németország, Nagy-Britannia, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Oroszország, a skandináv országok, Írország, Izrael, Ausztria, Lengyelország, Románia és Szlovákia.

A marketingakció kiemelt együttműködő partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Szállodaszövetség, a Magyar Turizmus (MT), a Malév, a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató, a Budapest Airport, a Budapesti Fesztiválközpont Kht. és egyéb turisztikai szolgáltatók.

A szervezők azt szeretnék, hogy az idei plusz ötvenezer vendégéjszakát túlszárnyalják és az akció nyomán elérjék a hatvanezret.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés