hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megszűnik a MAKSZ főtitkári posztja

Október 1-jével megszűnik a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) főtitkári posztja, Harsányi Dávid távozik tisztségéből. A főtitkár munkáját a bizottságok vezetői illetve a titkárság két korábbi kollegája veszik át.
hirdetés

Harsányi Dávidot még a Merényi Éva vezette elnökség idején, januárban nevezték ki a MAKSZ főtitkárának, miután távozott a pozícióból Récsán Gábor. Az új főtitkár alig kezdte meg a működését, a szervezet élén változás történt: márciusban új elnökség állt fel.

A MAKSZ most úgy döntött, hogy október 1-jével megszünteti a főtitkári posztot. Ezt azzal indokolják, hogy „az új elnökség aktív munkája megkívánja az elnökségi tagok és az újonnan felállt bizottságok vezetőinek operatív ügyekbe való involválódását, amely komoly terhet vesz le a titkárság válláról.” Emellett a szervezet nagyobb hangsúlyt kíván helyezni a projekt menedzselés alapú titkársági munkára, amelyet a titkárság két kollégája, Móra Eszter és Bende Bori lát el.

„Elnökké választásom alkalmával az egyik legfontosabb fejlesztési területnek a tagság bővítését jelöltem meg, annak érdekében, hogy az iparági változásoknak megfelelően elinduljanak az új szekciók, és minden szakterületen kellő reprezentativitással bírjon a szervezet.” – nyilatkozta Simon Zsolt elnök.

A szervezet az év végéig teszteli az új struktúrát, majd a későbbiekben dönt arról, hogy ez a modell mennyire életképes.

A Kreatív Online kinevezése kapcsán készített egy interjút Simon Zsolttal, amit elolvashat itt.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés