hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megszűnik a Nap-kelte az MTV-n

Leveszi a műsorról a Nap-keltét az MTV, hétfőtől belső gyártásban készülő reggeli műsor kerül a helyére, de azt is Lakat T. Károly szerkesztheti. A Nap-kelte további sorsáról nincs információ. Az MTV kuratóriumának kormánypárti vezetője rendkívüli ülést hívott össze.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Büszkék lehetünk arra, hogy nemcsak a közlekedési, illetve építőipari, illetve energia szektornak van saját pénzkimentő szelepe, hanem nekünk, a médiában dolgozóknak
is. Ez egy vicc, ami az MTV-nél folyik, s az is, ami folyt. Lakat T. meg eddig azt nyilatkozta, hogy csak nem gondolják róla, hogy ottmarad, ezeknek? Most ez a cikk régi itt,
vagy Lakat hozzállása újult meg?

Az egész MTV szépen haldoklik, lassan elhullik a politika színpadán, mégcsak nem is látványosan, hanem olyan kisstílű szánalmasan, ahogy minden errefelé. Rettenetes
műsorokat gyártanak hihetetlen összegekből, lásd A Társulat, és semmi értelme már az egésznek azon túl, hogy mentik ki a nagy zsetont épp úgy, mint a BKV-nál, vagy
sorolhatnám hosszasan még, de nem fogom. Nem mintha sajnálnám a Nap keltét, soha nem szerettem a teljesen monomániás élőlényeket (kivéve kutya), de a ma reggeli
performance kicsit erős volt azért még így is, a monománia túlső véglete.

Aztán most majd lehet szakmailag fikázni mindent, ami volt, meg ami jön, de tényleg senki nem figyel oda arra, hogy mi folyik ennél a szánalmas MTV-nél évek, évtizedek
óta?

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés