hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megszűnik a tv-osztály a Zenith-nél

Megszünteti tévés vásárlói osztályát a ZenithOptimedia. A lépéssel egy időben a cég kibővíti online területen dolgozó munkatársainak létszámát.
hirdetés

Január 27-én, kedden megszüntette tévés vásárlási osztályát a ZenithOptimedia, ezzel 3 tv vásárlási pozíciót szüntetett meg a cég – tudta meg a Kreatív Online.

Tóth Orsolya, a Zenith ügyvezetője szerint az összevonást az integrált média marketing gondolkodás hívta életre. „A tv vásárlási feladatokat mintegy 8 év után visszaépítjük az ügyfélszolgálati munkafolyamatba, azzal a célzattal, amely a ZenithOptimedia-n belül az online és offline divíziók összevonását is eredményezte 2007 év végén: alapvető feladatunk, hogy a bővülő kínálatú média piacon integrált kommunikációs megoldásokat nyújtsunk. Az online és offline média világ megkülönböztetése, a tervezési és vásárlási feladatok szétválasztása ezt ma már nem teszi lehetővé” – mondta a cég ügyvezetője.

Ezzel egy időben a cég három új munkatársat vesz fel, akik ügyfélszolgálati csoportokon belül dolgozva, elsősorban digitális média kampányok kivitelezésében vesznek részt.

2006 vége óta, amikor az ügynökség elveszítette két legfontosabb ügyfelét, a T-csoportot és a L’Orealt, a cég személyzeti állományának 65 százaléka lecserélődött. A cég forgalma akkor 60 százalékkal esett vissza. Azóta az új ügyfélszerzésekkel – FHB Bank, Zentiva, Bols, Csemege-Match, Iglo, Quelle, Podravka, Sager Pharma, MIO, Term – ennek jelentős részét vissza tudták szerezni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés