hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megújul a radiocafé 98.6

Bolhacirkusz címmel új műsort indít két zenésztárs, Hajós András és Hegyi György a szeptemberben megújuló radiocafé 98.6-on. Az Est Media Group (EMG) portfoliójába tartozó adó változtat az arculatán és a műsorstruktúráján.
hirdetés

Szeptember 1-jétől új külsővel, műsorstruktúrával, on-air és hirdetési arculattal jelentkezik a radiocafé 98.6. A Kreatív Online úgy tudja, hogy a frissítéssel az EMG nem bízott meg ügynökséget, hanem házon belül dolgozta ki a változtatás részleteit.

A rádió eddig megszokott csepp alakú emblémáját új logó váltja fel, és az is változás, hogy az adó nagyobb hangsúlyt fektet a zene mellett a napközbeni szöveges tartalomra.

Ennek jegyében megújul a Milliók reggelire című gazdasági ébresztőműsor, amely már nem csak gazdasági információkkal várja a hallgatókat. Hétfőtől péntekig déltől egyig Popperóra címmel hallható az új, zenei információs sáv, majd ezután Estkultúra címmel készül a rádió és a Pesti Est közös programajánlója aktuális fővárosi és vidéki programok bemutatásával.

Szintén munkanapokon hallható majd a Kétszersült című új, délutáni szórakoztató magazin Gaál Petrával és Bella Leventével. A délután kettőtől ötig jelentkező műsor első másfél órájában elsősorban női témákkal foglakoznak a műsorvezetők, míg a műsor második felében főleg a férfiak érdeklődésére számítanak.

Hajós András és Hegyi György lesz a délutánok főszereplője: hétfőtől csütörtökig öttől hétig Bolhacirkusz címmel indul új, közéleti, pártpolitika-mentes magazin. Péntekenként ugyanebben az idősávban Szinkrontolmács címmel kerül adásba a Szeretem Magyarországot Klub és a radiocafé 98.6 közös szerkesztésű műsora, mely ugyancsak a közélet és életformánk problémáit boncolgatja.

További újdonság lesz még a Kanapé című, interaktív pszichológiai műsor kedd esténként tíztől Szabó Gáborral és Bálint Simonnal, valamint a vasárnap esténként tíztől, egy órában jelentkező Soul School című klasszikus soul zenei magazin Michael Simmons-szal.

A változásokat kampányt népszerűsíti, ennek részleteiről később kapunk információt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés