hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megújul az NBC Universal

Újrapozícionálja öt globális csatornáját az NBC Universal. Az új névvel és arculattal 2010 elején találkozhatnak a nézők.
hirdetés

Az NBC Universal újrapozícionálja öt legfontosabb csatornamárkáját, és megváltoztatja az NBC Universal Global Networks divízió nevét is: ezentúl Universal Networks International (UNI) lesz. Az új csatornanevek és logók egységesen a „Universal” szóra épülnek.

Az öt megújuló csatorna – a Universal Channel, a sci-fit sugárzó SyFy Universal, a krimiket vetítő 13th Street Universal, a „csajos történetekre” építő Diva Universal és a filmekkel operáló Studio Universal – 2010 elején debütál a nemzetközi piacokon.

Az első megjelenés a SyFy Universal franciaországi elindulása lesz 2010 januárjában, rá egy hónapra pedig a Studio Universal indul el Latin-Amierikában. Az alapcsatornák jövő év végére 130 országban és több mint 150 millió háztartásban lesznek jelen.

A Universal Networks International sajátgyártású programokkal is támogatja majd az öt kulcscsatornát. Ezeken felül más stúdiókból, és az NBCU International TV Productions divíziótól is érkeznek majd műsorok.

Az UNI Magyarországon egyelőre a Hallmark Channel, a Movies 24 és a KidsCo csatornákkal van jelen.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés