hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megválasztották a brit marketingesek a legjobb márkát

A John Lewis áruházlánc lett idén a brit Marketing Society tagjai szerint az év márkája Nagy-Britanniában. 

hirdetés

A brit iparági vezetők szerint 2010-ben a John Lewis áruházlánc lett az év legjobb márkája - írja a BrandRepublic.

A Marketing Society éves ebédjén 1200 vendég szavazhatott az Aviva, a British Gas, a Giffgaff, az Innocent és a John Lewis ötös közül bármelyikre.

Gemma Greaves, a Marketing Society marketingigazgatója úgy nyilatkozott, hogy a John Lewist a ragyogó kampányaikért választották meg, amelyek tökéletesen kivitelezettek és kereskedelmi szempontból működőképesek.

Az ötös döntő márkáit a Marketing Magazine 12 ezer szavazata alapján választották ki. Tavaly a biztosításokat összehasonlító online szolgáltatás, a Comparethemarket.com nyerte meg a szervezet díját.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés