hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a Harley-Davidson pályázatának shortlistje

A Harley-Davidson Fesztivál arculatépítési kreatív tenderére közel húszan jelentkeztek. A napokban derülhet ki, hogy az öt shortlistes pályázó közül ki lesz a befutó.

hirdetés

Októberben kreatívpályázatot írt ki a Harley-Davidson Fesztivál. A kiírás célja az volt, hogy egy merőben más, új kreatívirányt hozzanak létre a fesztivál számára, új szlogennel, logóval, honlappal és sajtóhirdetésekkel.

A jövőre 12.alkalommal megrendezendő Harley-Davidson Fesztivál arculatának kialakítására a Kreativ.hu oldalán kiírt tenderre közel húsz ügynökség adta be a pályázati anyagát.

Shortlistre kerültek a Sign, a Bence Művek, az Art District, a VIP Communications és a Sunds ügynökségek pályázatai.

A Harley-Davidson Fesztivál szervezői azt ígérik, hogy napokon belül kiderülhet, melyik kreatív koncepció valósul majd meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés