hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a nyertese a békéscsabai pr-tendernek

Kiírták, visszavonták, majd újból meghirdették azt a békéscsabai tendert, melyet a város szennyvíztisztításának és csatornázásának kommunikációjára írtak ki. Nyolcan indultak.
hirdetés

A Békéscsaba önkormányzata által még februárban kiírt, a város szennyvíztisztításának és csatornázásának fejlesztése című projekthez kapcsolódó pr-feladatok ellátására kiírt közel 60 milliós tender rövid határidő miatti visszavonása, majd újbóli kiírása után végül győztest hirdetett az önkormányzat.

A tenderen nyolcan indultak, melyet végül a Double Decker pr-ügynökség nyert, 46,8 milliós ajánlati árral. A vállalkozási díj 50, a stratégia minősége 30, míg a konfliktuskezelési megoldások szakmai megalapozottsága és a közvélemény-kutatás módszertana 10-10 százalékot számított az elbírálás során.

A megbízás 2013. március 31-ig szól.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés