hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a szakma gasztrobloggere

Ínycsiklandó délutánt szervezett a Dining Guide a nagy gasztrobloggerekkel: ipari mennyiségben főtt a marhapofa, pirult a borjúszív és sült a pisztáciás süti. Kóstoló a Blogkóstolóról.

hirdetés

A férfi gasztrobloggerek mind IT-sek – vonta le a Kreatív stábja a túlzó általánosítást az első budapesti Blogkóstolón, amit a Dining Guide szervezett a legolvasottabb gasztroblogjai és az olvasók számára. A Chili & Vanília, Malackaraj, Fűszeres Eszter, Limara, Lila Füge, Horasz és Lorien blogok közül az utóbbi kettőt férfiak írják, a civil életben mindketten informatikusok.

A gasztroblogok írói a Tokaj-hegyaljai Erdőbénye fesztiválon már rendeztek hasonló találkozót, Fűszeres Eszter ötlete nyomán pedig a budapesti közönségnek is kedveztek szombaton, a Tabáni Teraszon.

A rendezvényre 500 vendéget vártak olyan ételekkel, mint a csípős-édes sült cékla burrata, a saját töltésű chorizo, szíriai sólet, konyakos fügebefőttel megbolondított pisztáciás süti, vagy a helyszínen sütött házi kenyér.

Az egyes ételekhez különleges olívaolajakat, vagy balzsameceteket párosított az éttermeknek beszállító Scaricamazza Giuseppe, és az édesszájú gasztrománoknak állította ki termékeit a Chocho Me-t üzemeltető Mészáros Gábor csokoládémester.

A bloggerek közül Lila Fügéről, vagyis Havas Dóráról derült ki, hogy köze van a kommunikációs szakmához, ugyanis a Publicis brand directora, jelenleg pedig kétéves kisfiával van otthon. Vele a Kreatív októberi számában közlünk interjút.

Korábban a Chili&Vaníliát író Mautner Zsófiával is beszéltünk, az interjút elolvashatja itt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés