hirdetés
hirdetés

Megvan Budapest új arculatának tervezője

2011-03-03

Megvan Budapest új arculatának tervezője. Öt meghívott közül választották ki a nyertest, a leleplezés március végén lesz egy sajtótájékoztatón.

A Budapest Turisztikai Szolgáltató Központ (BTSZK) kihirdette Budapest új arculatára kiírt meghívásos pályázat nyertesét.

A pályázatra öt stúdiót illetve tervezőgrafikust hívtak meg, Baráth Dávidot, Murakeözy Gabriellát (Maura Design), Beck Juditot, Varga Pétert (Abeo) és Vizi Balázst (Moire Media).

A Magyar Turizmus és a BDM RMI marketingigazgatójából, Matheidesz Rékából (WAMP), Ligetfalvi Zsoltból (Farm), Barák Péterből (Activium) valamint a BTSZK ügyvezetőjéből, kommunikációs és marketingvezetőjéből és az építésziroda vezetőjéből álló zsűri végül a MoireMedia koncepcióját tartotta a legjobbnak.

Bódis Gábor, a BTSZK kommunikációs és marketingdivíziójának vezetője a Kreatív Online megkeresésére elmondta, hogy a meghívásos pályázatot január 17-én hirdették meg, a pályamunkákat pedig február 7-éig kellett beküldeni.

A beérkezett pályázatok színvonaláról úgy nyilatkozott, hogy vegyes tapasztalataik voltak. „Volt, aki nagyon jól megértette a briefet, de volt olyan is, ahol nem igazán sikerült leképezni a fő üzeneteinket” – értékelt Bódis.

A nyertes Moire Media munkájáról úgy nyilatkozott, hogy „Vizi Balázs minden szempontból egy nagyon jó tervet kaptunk tőle, hiszen a szín- és betűhasználat, az ötletesség és a minden gondolati síkon továbbalkalmazható megoldásrendszer megnyugtató választ adott a nagy kiívást jelentő munkára.”

Arra a kérdésre, hogy mennyibe fog kerülni az újarculat, Bódis azt válaszolta, hogy a kézikönyv kidolgozása többmilliós értékű munka, de nem éri el a közbeszerzési limitet. „Első körben egy szigorú, műszaki leírásokat és szöveges elvárásokat tartalmazó gyűjteményében gondolkodunk”- mondta, hozzátéve, hogy azokat a lehetséges megjelenési változatokat kell meghatározni, ahol az új brand megjelenik. „Ilyen a Tourinform-irodák formaruháinak kiválasztása, a souvenirek, a kiállítási molinók a névjegykártyák” – sorolta.

Bódis az előző arculatról is megosztotta véleményét a Kreatív Online-nal: „Életképtelen és kezelhetetlen, értelmezhetetlen volt a régi megjelenés, amit brandnek vagy arculatnak még csúfolni is vicces lenne” – nyilatkozta.

A nyertesnek Budapest új és teljes arculati kézikönyvet kell elkészítenie, az új arculatot pedig március végén, egy egyelőre meg nem nevezett időpontban egy nagyszabású sajtótájékoztatón leplezik majd le.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés