hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megveheti az MT a KFKI Direktet

A Magyar Telekom megvásárolhatja a rendszerintegrációval is foglalkozó KFKI Direktet. Erről egy versenyhivatali döntés született.
hirdetés

A Magyar Telekom (MT) még február 9-én kötött szerződést a KFKI Direkt 100 százalékos megvásárlásáról, ezt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) most hagyta jóvá.

A MT a Deutsche Telekom AG által irányított vállalkozás-csoport tagja, meghatározó tevékenysége pedig a vezetékes és mobil távközlés, valamint a kábeltelevíziós szolgáltatás. A csoport tagjai ezen túlmenően foglalkoznak informatikai szolgáltatással - azon belül rendszerintegrációs, hardvertámogatás és üzembe helyezés, valamint szoftvertámogatás és üzembe helyezés szolgáltatással -, online tartalomszolgáltatással és reklámértékesítéssel, továbbá mobil technológián alapuló tartalombeszerzéssel és tartalomértékesítéssel.

A KFKI Direkt szintén foglalkozik rendszerintegrációs, hardver- illetve szoftvertámogatás és üzembe helyezés szolgáltatásokkal. A Telekommal kötött szerződés nyomán az említett szolgáltatásokon túl végzett üzleti tevékenységekhez tartozó eszközök és munkavállalók egy, a KFKI Direktből kiváló új létrejövő vállalkozásba kerülnek át.

A versenytörvény szerint a GVH nem tagadhatja meg az engedély megadását, ha az összefonódás nem hoz létre vagy nem erősít meg olyan gazdasági erőfölényt, amely akadályozza a hatékony verseny kialakulását, fennmaradását vagy fejlődését az érintett piacon. Mivel a rendszerintegrációs, a hardvertámogatás és üzembe helyezés, valamint a szoftvertámogatás és üzembe helyezés szolgáltatás piacokon az érintett vállalkozás-csoportok együttes részesedése nem éri el azt a mértéket (20 százalék), amely felett a GVH gyakorlata szerint felmerülhetnek versenyjogi aggályok, az összefonódást a GVH engedélyezte.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés