hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vezető hírünk

MeH - a centralizálásról

Az állami központosítási törekvések ellenére az utóbbi időben több tárca is kiírt kommunikációs tendert, holott nyár elején arról volt szó, hogy a szaktárcák megbízásai helyett a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) választ majd partnereket az állami reklám-, média-, és pr-feladatokra.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A Kreatív Online a Kormányszóvivői Iroda álláspontját közölte. Várhattunk volna addig - úgy hetekig - míg a névvel is nyilatkozható illetékes elmondja ugyanezt, de
egy hírsite-nak ez késő lenne. A MeH a szakma new business embereinek is el fogja árulni az illetékes nevét, de a "rárepülés" nem lesz gyors és könnyű, ahogy nekünk
sem...
Üdvözlettel, Beöthy Barbara
#
Azon gondolkodom, vajon miért nem szerepel a nyilatkozó MEH illetékes neve a cikkben. Talán valójában a Nemzetbiztonsági Hivatal titkosállású tisztjéről van szó? Vagy
netán a KREATÍV fél attól, hogy a szakma new business emberei azonnal rárepülnek szegényre?
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés