MeH - logópályázatot hirdet
2008-01-25
A magyarországi digitális átállás fő vizuális azonosítójának megtervezésére hirdetett meghívásos pályázatot a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) Audiovizuális Média Kormánybiztossága. A 18 ügynökséget és grafikust felkérő pályázatot a Szigetvári és Társai Kommunikációs Vállalat koordinálja, együttműködésben az Art Directors Club Hungary-vel (ADCH) és a Design Terminállal.
A Kreatív Online úgy tudja, hogy a Szigetvári és Társai cég január 24-ig küldte ki a logópályázat brief-jét a meghívott ügynökségeknek és grafikusoknak.
A brief szerint a pályázatra várt logóknak két fő elemből kell állniuk: szimbolikus–grafikai jelből és a program nevét tartalmazó „digitális átállás” feliratból. Az elvárás szerint a modern, letisztult formavilágú grafikai jelnek karakteresen kell megjelenítenie a technológiai előrelépést, amelyet a digitális földi sugárzásra történő átállás jelent.
A kiíró január 28-ig vár visszajelzést, hogy a meghívott cégek és grafikusok részt kívánnak-e venni a pályázaton. A tervek leadási határideje február 13-a.
A jeligés benyújtott munkákat a Szigetvári és Társai, az ADCH és a Design Terminal közös szakmai bíráló bizottsága pontozással értékeli.
Mint ismert, a MeH tavaly elkészítette a Digitális Átállás Stratégiáját (DÁS), amely alapján a parlament elfogadta a műsorterjesztés és a digitális átállás szabályairól szóló törvényt. A stratégia értelmében Magyarországon 2012-ig megszűnik a hagyományos földi sugárzású televíziós műsorszórás és helyébe a digitális technológia lép.
Meghívott ügynökségek és grafikusok:
A brief szerint a pályázatra várt logóknak két fő elemből kell állniuk: szimbolikus–grafikai jelből és a program nevét tartalmazó „digitális átállás” feliratból. Az elvárás szerint a modern, letisztult formavilágú grafikai jelnek karakteresen kell megjelenítenie a technológiai előrelépést, amelyet a digitális földi sugárzásra történő átállás jelent.
A kiíró január 28-ig vár visszajelzést, hogy a meghívott cégek és grafikusok részt kívánnak-e venni a pályázaton. A tervek leadási határideje február 13-a.
A jeligés benyújtott munkákat a Szigetvári és Társai, az ADCH és a Design Terminal közös szakmai bíráló bizottsága pontozással értékeli.
Mint ismert, a MeH tavaly elkészítette a Digitális Átállás Stratégiáját (DÁS), amely alapján a parlament elfogadta a műsorterjesztés és a digitális átállás szabályairól szóló törvényt. A stratégia értelmében Magyarországon 2012-ig megszűnik a hagyományos földi sugárzású televíziós műsorszórás és helyébe a digitális technológia lép.
Meghívott ügynökségek és grafikusok:
- Allison and The Whizz Advertising
- Anagraphic
- Árendás József - Árendás
- Artforce
- Brand Avenue
- Braun and Partners
- Café Design
- Co and Co Communication
- Corvus Design Reklámügynökség
- Csordás Zoltán
- Ecoart
- Fábry Stúdió
- Factory Creative Studio
- Grotesque Design
- Molnár Gyula
- Robin Design
- Stalker Stúdió
- Stég Reklám
(forrás:
Kreatív Online)

