hirdetés
hirdetés
hirdetés

MeH - logópályázatot hirdet

A magyarországi digitális átállás fő vizuális azonosítójának megtervezésére hirdetett meghívásos pályázatot a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) Audiovizuális Média Kormánybiztossága. A 18 ügynökséget és grafikust felkérő pályázatot a Szigetvári és Társai Kommunikációs Vállalat koordinálja, együttműködésben az Art Directors Club Hungary-vel (ADCH) és a Design Terminállal.
hirdetés
A Kreatív Online úgy tudja, hogy a Szigetvári és Társai cég január 24-ig küldte ki a logópályázat brief-jét a meghívott ügynökségeknek és grafikusoknak.

A brief szerint a pályázatra várt logóknak két fő elemből kell állniuk: szimbolikus–grafikai jelből és a program nevét tartalmazó „digitális átállás” feliratból. Az elvárás szerint a modern, letisztult formavilágú grafikai jelnek karakteresen kell megjelenítenie a technológiai előrelépést, amelyet a digitális földi sugárzásra történő átállás jelent.

A kiíró január 28-ig vár visszajelzést, hogy a meghívott cégek és grafikusok részt kívánnak-e venni a pályázaton. A tervek leadási határideje február 13-a.

A jeligés benyújtott munkákat a Szigetvári és Társai, az ADCH és a Design Terminal közös szakmai bíráló bizottsága pontozással értékeli.

Mint ismert, a MeH tavaly elkészítette a Digitális Átállás Stratégiáját (DÁS), amely alapján a parlament elfogadta a műsorterjesztés és a digitális átállás szabályairól szóló törvényt. A stratégia értelmében Magyarországon 2012-ig megszűnik a hagyományos földi sugárzású televíziós műsorszórás és helyébe a digitális technológia lép.


Meghívott ügynökségek és grafikusok:

  • Allison and The Whizz Advertising
  • Anagraphic
  • Árendás József - Árendás
  • Artforce
  • Brand Avenue
  • Braun and Partners
  • Café Design
  • Co and Co Communication
  • Corvus Design Reklámügynökség
  • Csordás Zoltán
  • Ecoart
  • Fábry Stúdió
  • Factory Creative Studio
  • Grotesque Design
  • Molnár Gyula
  • Robin Design
  • Stalker Stúdió
  • Stég Reklám
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés