hirdetés
hirdetés
hirdetés

MeH – lezárult a reklámtender

Már nem jelentkezhetnek a reklámügynökségek a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) 250 milliós tenderére, a pályázati határidő ugyanis augusztus 13-án lejárt. A Kreatív Online úgy tudja, hogy hét ügynökség anyagát bírálja el a hivatal.
hirdetés

A MeH július közepén írta ki a kreatívfeladatokra szóló tárgyalásos eljárását. A jelentkezési határidő lejárt, és mint megtudtuk, összesen hét ügynökség nyújtott be pályázatot, nevüket azonban nem hozta nyilvánosságra a kiíró.

A reklámügynökségek nettó 250 millió forintos megbízásban reménykedhetnek, a szerződés a keretösszeg erejéig vagy jövő év június 30-ig szól.

Az ajánlatok közül az összességében legelőnyösebb nyer, a bírálati szempontok közül a legtöbb pontot a stratégia és a kreatívterv minősége ér. Eredmény szeptember közepén várható.

A MeH tavalyi kreatívtenderén a Grey és az ACG.Hey konzorciuma nyert, igaz egy kis csavarral: először kis híján kiestek a versenyből, mert hiánypótlásukat a hivatal érvénytelennek találta. A két ügynökség a Közbeszerzési Döntőbizottsághoz fordult, a testület pedig a javukra döntött.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés