MeH – lezárult a reklámtender
A MeH július közepén írta ki a kreatívfeladatokra szóló tárgyalásos eljárását. A jelentkezési határidő lejárt, és mint megtudtuk, összesen hét ügynökség nyújtott be pályázatot, nevüket azonban nem hozta nyilvánosságra a kiíró.
A reklámügynökségek nettó 250 millió forintos megbízásban reménykedhetnek, a szerződés a keretösszeg erejéig vagy jövő év június 30-ig szól.
Az ajánlatok közül az összességében legelőnyösebb nyer, a bírálati szempontok közül a legtöbb pontot a stratégia és a kreatívterv minősége ér. Eredmény szeptember közepén várható.
A MeH tavalyi kreatívtenderén a Grey és az ACG.Hey konzorciuma nyert, igaz egy kis csavarral: először kis híján kiestek a versenyből, mert hiánypótlásukat a hivatal érvénytelennek találta. A két ügynökség a Közbeszerzési Döntőbizottsághoz fordult, a testület pedig a javukra döntött.


