hirdetés
hirdetés
hirdetés

Melyik lap bukott nagyobbat az első negyedben?

Továbbra is esnek a nyomtatott napilapok példányszámai. A Népszabadságból 16 ezerrel kevesebbet adtak el az első negyedévben, mint egy évvel korábban.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves Gábor!

Úgy van, nekem is módosítanom kellett az adatokat a táblázataimban a helyesbítések miatt, viszont azt nem látom, végül miként lett pontosítva vagy kiegészítve ebben
a cikkben a Figyelővel kapcsolatos hír, miszerint az egyetlen lap volt a szegmensben, amelyik javítani tudott.

Én arra próbáltam utalni a minap, hogy annyi pontosítást szerintem mindenképpen megérne a dolog, hogy kiegészítsük a megállapítást azzal a lényegi többlet
információval, hogy a "növekedés" valójában csak a mennyiségi értékesítés rubrikában található adatnak (38 helyett 1700) köszönhető, és valójában az olvasók
által ténylegesen - előfizetésben vagy árus értékesítésben - megvásárolt példányok száma itt is csökkent, ami miatt nem lenne helytálló az a megállapítás, hogy
ez a lap ellen tud állni a többieket érintő kedvezőtlen trendeknek.

Közben máshol is megjelentek erről cikkek hasonló értelmezéssel, ami szerintem nem szerencsés, pl. itt:

http://www.emasa.hu/cikk.php?page=sajto&id=6801

Lehet, hogy most már mindegy, de én továbbra is azt gondolom, indokolt lenne pontosítani, hogy legalább a bekezdés címében ne tegyünk félrevezető megállapítást.

Üdvözlettel:
Zilahi András
#
újabb „update”: reggel jött a Matesztől közlemény, hogy a 168 Óra adatait hibásan közölték, ennek megfelelően frissítettük a cikket!

A tegnapi felsorolás is módosul eszerint, és a lap össz. aktívan vásárolt példányszáma sem 24 , hanem 17 százalékkal csökkent!
#
Kedves Gábor!

Köszönöm a visszajelzést és a pontosítást.

Üdvözlettel:
ZA
#
Kedves András!
Megjegyzése teljesen jogos. Ha az aktívan vásárolt példányszámokat vesszük figyelembe, akkor a hetilapok adatai a következő változásokat mutatják (2010 első
negyedév, 2009 első negyedévével összehasonlítva):
168 Óra: -24%
Figyelő: -6,3%
Heti Válasz: +2%
HVG: -15%
MDemokrata: -22%

Ami a Magyar Nemzet adataira vonatkozik: itt valóban történt egy elírás, ami miatt persze a különbség is más. Köszönöm a figyelmeztetést, javítom a szövegben!
#
Egy picit azért árnyalnám a képet, mielőtt még valaki azt hinné, hogy a Figyelő valamit nagyon tud, amit senki más nem ebben a lapszegmensben. Ha csak az "összes
értékesített példány" adatot nézzük, akkor valóban 7,3%-os növekedést láthatunk a tavalyi első negyedéves átlaghoz képest, DE ha csak egy picit is megkapirgáljuk a
MATESZ táblázatot, mindjárt láthatjuk, hogy a Figyelő árus értékesítése nem kevesebb, mint 15%-kal csökkent egy év alatt (4,48 ezer vs. 5,28 ezer), míg az előfizetők
száma 7,15 ezerről 7,19 ezerre "nőtt" (+0,6%), azaz összességében a lap "aktívan értékesített példányszáma" nem 7%-kal nőtt (szemben mindenkivel), hanem éppen hogy
ugyanúgy mint mindenkinek, neki is csökkent, mégpedig 6%-kal tavalyhoz képest. Mitől nőtt akkor az "össz. ért. példányszáma"? Hát kizárólag attól, hogy a mennyiségi
értékesítés (bulk sales) oszlopban találunk egy szép 1700-as értéket a tavalyi 38-hoz képest - na ez már valóban szignifikáns növekedés (+4374%). Csak hát...

Egyébként a Magyar Nemzet 2009/I. n.éves össz. ért. adata az én emlékeim (nyilvántartásom) szerint nem 52,395 ezer, hanem 53,55 ezer volt (hacsak nem változtak
visszamenőleg az adatok), így az idei visszaesés sem 6, hanem 8%-os - de ez már tényleg majdnem mindegy, ahhoz képest, hogy a Figyelőnél még a változás iránya, vagyis
még az előjel sem stimmelt, így pedig a következtetés is téves/félrevezető volt.

Üdv.
Z. András

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés