hirdetés
hirdetés
hirdetés

Menhely Alapítvány - 405 ezer forint jött össze a sajtóárverésen

Lezajlott az Origo-hoz, a Hg.hu-hoz, a Figyelőhöz, a Pesti Esthez, a Medical Tribune-höz, a Kreatívhoz és a Kreatív Online-hoz érkezett karácsonyi ajándékok árverezése, amelyen 405 ezer 795 forint gyűlt össze. Az összeget idén is a Menhely Alapítványt kapta meg.

hirdetés

Az akcióban az újságírók a szerkesztőségekbe küldött – cégektől, pártoktól és egyéb intézményektől ajándékba kapott – ajándékokra licitálhattak, a bevételt pedig a tavalyi évhez hasonlóan, a hajléktalanokat segítő Menhely Alapítvány kapta meg.

Míg az első aukción 283 ezer forint gyűlt össze, addig a január 4-én megtartott liciten összesen 405.795 forintért keltek el az ajándékok.

Az árverésen résztvevő szerkesztőségek azért döntöttek az immár hagyományosnak tekinthető akció mellett, mert úgy gondolják, hogy újságíróként nem fogadhatnak el ajándékokat olyan cégektől és egyéb szervezetektől, amelyekről egyébként munkájuk során írniuk kell, hiszen ez esetlegesen azt a látszatot keltheti, mintha nem kezelnék őket pártatlanul.

Az árverés során elkelt tárgyak listája

.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés