Cultural Bites: Mennyi élet van a magyar reklámszakmában?
2020-09-10
Cultural Bites néven indul új márkatrend-szpotter sorozat a Kreatívon.
Mik a legújabb trendek, irányvonalak és lehetőségek az iparban? Első előadónk Szabó Béla, a Telekom Márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója, aki arról beszél, hogy milyen állapotban van a magyar reklámszakma, és hogy egy márka milyen lehetőségeket tud kihasználni arra, hogy megerősítse magát. Elég-e a reklám, vagy a valódi problémák megoldásán alapuló értékteremtés jelenti a kiutat szakmának? Hogy jön a képbe az egyre többet emlegetett purpose? Mit mutatott meg a koronavírus a reklámokkal kapcsolatban? Hogyan tud egy nagyvállalat úgy tenni valamit egy ügy érdekében, hogy közben profitot is termel, mégis agilis marad, mint egy startup? Ez csak néhány felvetés a számtalan gondolat közül, ami elhangzik – tartsatok velünk a Cultural Bites-szal!