hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elszállt a lufi

Menthetetlen helyzetbe került az Arcus

Tartozásokkal terhes médiaüzletágát eladták, az igazgatóság lemondott és egy válságmendzsert bíztak meg az Arcus Interactive Group maradékának irányításával. Hogyan juthatott az online ügynökségi piac meghatározó szereplője ebbe a helyzetbe?

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ha csak kisebb részben, de az ügyfelek felelőssége is megállapitható a történtekben. Nem csodálkozhat például a nyilatkozó Grósz Judit a upc-ben, mert felelős
vezetőként neki is tudnia kellett (volna) a háttérről. Már amikor megnyertük a tendert, akkor is gyanus lehetett, hogy a az arcus menedzsment mindent megigért semmi
pénzért amiből még a kampányokon dolgozó kollégák ebéde sem nagyon futotta ki. De arra már csak fel kellett volna figyelni, és ez tuti eljutott a upchez, hogy tavaly kb
március óta nem kapták meg a felületek a pénzt a kampányaik után. Ennek ellenére az ügyfél még hónapokig kihasználta a neki előnyös szituációt. Vagy nem akartak
tudni róla valamilyen egyéb okból. Amin nem lennék meglepve hiszen a upcnél is kiderült a nagy mutyi tavaly, az arcusról pedig mára már semmilyen illuzióm nincs...
(persze nem a melósokról akik közül sokan meg sem kaptuk a végén a fizetésünket!) Pedig ha nincs a upc, akkor valószinűleg arcus sem lett volna már egy éve, amivel
mindenki csak jól járt volna.
A hirek szerint újra upc online tender lesz. Nem ártana előtte kicsit elgondolkozni üf. oldalon sem és reális és gyanu felett álló üzleteket kötni a jövőben, mert
kényszerhelyzetekből vagy mutyizásból megint ugyanez lesz. És megint azok szivják meg akik a semmiről sem tehetnek.
#
Természetesen az Arcus Médiára gondoltam. :-)
#
A magam részéről - mint a red-stars egykori alapítója, vezetője és tulajdonosa (2005. januárig) nagyon sajnálom a végkifejletet. Az írásból hiányoltam is a cégek
(red-stars, Mirai) korábbi előéletének bemutatását, bár, a mostani történésekre talán csak annyiban voltak hatással, hogy az egyesüléskor erejük teljében lévő,
tendereken jól szereplő és megalapozottan nagy méretű cégek fogtak össze, hogy valami még nagyobbat alkossanak. A red-starsban és később - amennyire követtem - az Arcus
Comm-ban jó szakemberek dolgoztak, nagyon remélem, hogy mindannyian megtalálják a helyüket a piacon. (Igen valószínű, hogy ők egyáltalán nem felelősek a kialakult
helyzetért.) Én szurkolok mindannyiuknak, s természetesen a "maradék"-nak is, hogy a médiatulajdonosok hozzájuthassanak a jogos követeléseikhez s a szakma bizalma is újra
helyreállhasson.
Keresztúri Gergely
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés