hirdetés
hirdetés

Menthetetlen helyzetek megmentésére épít a Borsodi új kampánya

2020-06-02

Csavartak egyet a már ismert Szitu platformon - a kampánybejelentőt olvashatjátok. 

Kampánycél: A Borsodi az új termékcsalád első szereplőjével, vagyis a Borsodi Hoppyval jelentkezett be a hazai mainstream sörpiacra. Úgyhogy, ha már a termékkel húztak egy meglepőt, a Szitu platform is kapott egy izgalmas csavart. Amikor megtudtuk, hogy jönni fog a Borsodi Hoppy és vele együtt egy integrált kampány is, azzal a kihívással találtuk szemben magunkat, hogy úgy tekerjünk egyet a Borsodi Szitukon, hogy a mindennapi apró örömök ünneplését megtartva szülessen valami, ami megkülönbözteti az új termékcsaládot a hagyományos Borsoditól. 

Volt pár dolog, ami adott volt: a fogyasztók által megismert, megszokott és megkedvelt Szituk platform és egy teljesen új termékcsalád pionírjának, vagyis a Borsodi Hoppynak a bevezetése.

Kreatívkoncepció: Azt éreztük, hogy amellett, hogy meg kellett őriznünk a hagyományos borsodis értékeket, húznunk kell valami meglepőt. Legalább akkorát, mint maga a termék. Így született meg az a stratégiai üzenet, hogy ezek a történetek továbbra is Borsodi Szituk, csak egy kis meglepetéssel. Egy meglepő húzás egy ismerős arctól – ahogyan a stratégiai üzenet szólt. Mert hiszünk benne, hogy az élet tele van váratlan felfedezésekkel: olyan pillanatokkal, amikor azt hisszük, hogy valami már nem változik, aztán jön a csavar, és kiderül, hogy dehogynem.

Ez alá a gondolatiság alá tagoltunk be mindent. A letisztult csomagolástól kezdve, a social posztokon át egészen a filmekig. Ezért Ujj-Mészáros Károlyt már a koncepciófejlesztés fázisában bevontuk, hogy úgy tudjuk formálni és megújítani a filmek vizuális világát és ábrázolásmódját, hogy az egyértelműen elkülönüljön az eddigi szpotoktól. Például úgy, hogy amit eddig csak belső monológokkal meséltettünk el a filmek főszereplőivel, azokat most alternatív valóságként meg is mutatjuk, így építve a szitukat, még a szitukon belül is. 

Borsodi Hoppy TVC:

Borsodi | Hoppy TVC from Mito on Vimeo.

 

De ugyanez a vezérelv lebegett a szemünk előtt, amikor a social tartalmainkhoz készítettük az anyagokat. Vagyis, hogy a Korom Anna által rendezett videókon túl, még egy sima social posztban is legyen valami, ami más, ami fura, ami meglepő. Mondjuk hogy fordítva rakjuk ki a képen a terméket. Vagy hogy nincsen a pohárban sör.

Borsodi | Hoppy - Festmény from Mito on Vimeo.

Nem beszélve a termék csomagolásáról, amit egy londoni ügynökség, a This Way Up Design bevonásával készítettünk. A fogyasztói visszajelzések alapján pedig úgy tűnik, nem csak mi szeretjük a végeredményt.

 

 

ALKOTÓK LISTÁJA

Megbízói oldal

Megbízó: Borsodi Sörgyár Kft.

Marketing igazgató: Spiegel György

Senior Brand & Portfolio Manager: Hanol Ádám

Média és Digital Manager: Fincza Katalin

 

Ügynökségek

Reklámügynökség: Mito

Stratégia: Ocskay Lilla

Kreatív: Marosi Gergely, Ördög Kovács Dániel, Gelencsér Milán

Art: Csík Hargi, Lovas Tibor, Földvári Gabi, Wetzel András, Gyöngyösi Dorka, Lugossy Ákos

Social media: Ormoshegyi Nóra

Produkció: Soós Enikő, Mezey Anita

Ügyfélkapcsolat: Miklós Zsófi, Hir Ágnes

 

Médiaügynökség: Zenith 

Media Director: Szilágyi Zsófia

Integrated Media Planner: Heizler Donát

Integrated Media Planner: Turcsány Lajos

Programmatic and SEM Specialist: Vicente Mora

Media Campaign Coordinator: Marti Vivien

 

Gyártás - TVC:

Gyártó: Admiral Film Kft.

Producer: Csernóczki András

Gyártásvezető: Varga Máté

Rendező: Ujj Mészáros Károly

Operatőr: Szecsanov Martin

Vágó: Rumbold László

Zene: Fodor Máriusz

 

Gyártás - Online filmek:

Gyártó: Admiral Film Kft.

Producer: Csernóczki András

Gyártásvezető: Varga Máté

Rendező: Korom Anna

Operatőr: Vincze Alina

Vágó: Szórád Máté

Zene: Fodor Máriusz

 

Gyártás - Social specifikus tartalmak:

Képek: Kisfali Gergely

Videók: Nagy Kristóf

 

NZs

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés