hirdetés
hirdetés
hirdetés

Menthetetlen helyzetek megmentésére épít a Borsodi új kampánya

Csavartak egyet a már ismert Szitu platformon - a kampánybejelentőt olvashatjátok. 

hirdetés

Kampánycél: A Borsodi az új termékcsalád első szereplőjével, vagyis a Borsodi Hoppyval jelentkezett be a hazai mainstream sörpiacra. Úgyhogy, ha már a termékkel húztak egy meglepőt, a Szitu platform is kapott egy izgalmas csavart. Amikor megtudtuk, hogy jönni fog a Borsodi Hoppy és vele együtt egy integrált kampány is, azzal a kihívással találtuk szemben magunkat, hogy úgy tekerjünk egyet a Borsodi Szitukon, hogy a mindennapi apró örömök ünneplését megtartva szülessen valami, ami megkülönbözteti az új termékcsaládot a hagyományos Borsoditól. 

Volt pár dolog, ami adott volt: a fogyasztók által megismert, megszokott és megkedvelt Szituk platform és egy teljesen új termékcsalád pionírjának, vagyis a Borsodi Hoppynak a bevezetése.

Kreatívkoncepció: Azt éreztük, hogy amellett, hogy meg kellett őriznünk a hagyományos borsodis értékeket, húznunk kell valami meglepőt. Legalább akkorát, mint maga a termék. Így született meg az a stratégiai üzenet, hogy ezek a történetek továbbra is Borsodi Szituk, csak egy kis meglepetéssel. Egy meglepő húzás egy ismerős arctól – ahogyan a stratégiai üzenet szólt. Mert hiszünk benne, hogy az élet tele van váratlan felfedezésekkel: olyan pillanatokkal, amikor azt hisszük, hogy valami már nem változik, aztán jön a csavar, és kiderül, hogy dehogynem.

Ez alá a gondolatiság alá tagoltunk be mindent. A letisztult csomagolástól kezdve, a social posztokon át egészen a filmekig. Ezért Ujj-Mészáros Károlyt már a koncepciófejlesztés fázisában bevontuk, hogy úgy tudjuk formálni és megújítani a filmek vizuális világát és ábrázolásmódját, hogy az egyértelműen elkülönüljön az eddigi szpotoktól. Például úgy, hogy amit eddig csak belső monológokkal meséltettünk el a filmek főszereplőivel, azokat most alternatív valóságként meg is mutatjuk, így építve a szitukat, még a szitukon belül is. 

Borsodi Hoppy TVC:

Borsodi | Hoppy TVC from Mito on Vimeo.

 

De ugyanez a vezérelv lebegett a szemünk előtt, amikor a social tartalmainkhoz készítettük az anyagokat. Vagyis, hogy a Korom Anna által rendezett videókon túl, még egy sima social posztban is legyen valami, ami más, ami fura, ami meglepő. Mondjuk hogy fordítva rakjuk ki a képen a terméket. Vagy hogy nincsen a pohárban sör.

Borsodi | Hoppy - Festmény from Mito on Vimeo.

Nem beszélve a termék csomagolásáról, amit egy londoni ügynökség, a This Way Up Design bevonásával készítettünk. A fogyasztói visszajelzések alapján pedig úgy tűnik, nem csak mi szeretjük a végeredményt.

 

 

ALKOTÓK LISTÁJA

Megbízói oldal

Megbízó: Borsodi Sörgyár Kft.

Marketing igazgató: Spiegel György

Senior Brand & Portfolio Manager: Hanol Ádám

Média és Digital Manager: Fincza Katalin

 

Ügynökségek

Reklámügynökség: Mito

Stratégia: Ocskay Lilla

Kreatív: Marosi Gergely, Ördög Kovács Dániel, Gelencsér Milán

Art: Csík Hargi, Lovas Tibor, Földvári Gabi, Wetzel András, Gyöngyösi Dorka, Lugossy Ákos

Social media: Ormoshegyi Nóra

Produkció: Soós Enikő, Mezey Anita

Ügyfélkapcsolat: Miklós Zsófi, Hir Ágnes

 

Médiaügynökség: Zenith 

Media Director: Szilágyi Zsófia

Integrated Media Planner: Heizler Donát

Integrated Media Planner: Turcsány Lajos

Programmatic and SEM Specialist: Vicente Mora

Media Campaign Coordinator: Marti Vivien

 

Gyártás - TVC:

Gyártó: Admiral Film Kft.

Producer: Csernóczki András

Gyártásvezető: Varga Máté

Rendező: Ujj Mészáros Károly

Operatőr: Szecsanov Martin

Vágó: Rumbold László

Zene: Fodor Máriusz

 

Gyártás - Online filmek:

Gyártó: Admiral Film Kft.

Producer: Csernóczki András

Gyártásvezető: Varga Máté

Rendező: Korom Anna

Operatőr: Vincze Alina

Vágó: Szórád Máté

Zene: Fodor Máriusz

 

Gyártás - Social specifikus tartalmak:

Képek: Kisfali Gergely

Videók: Nagy Kristóf

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kravitz's comment has received more than 1,360 likes while her Instagram post overall has received more than 396,840 likes as of Sunday evening.
Hulu did not immediately respond to Fox News’ request for comment on the young actress’s claim.

[url=https://www.thecontentnew.com]https://www.thecontentnew.com[/url]
#
Kravitz's comment has received more than 1,360 likes while her Instagram post overall has received more than 396,840 likes as of Sunday evening.
Hulu did not immediately respond to Fox News’ request for comment on the young actress’s claim.

https://www.thecontentnew.com
#
A very interesting website
freesitenews
#
"...húznunk kell valami meglepőt. Legalább akkorát, mint maga a termék."

Valamikor az 1500-as évek elején (jaja, több mint 500 évvel ezelőtt) született egy bajor sörtisztasági törvény, amely kimondja, hogy sörkészítéshez 3 alapanyag
kell: maláta, komló, víz (+később engedték az élesztőt is). Lehet pótanyagot is használni, pl. kukoricát, árpát, rizst. De akkor már nem beszélhetünk nagyon
sörről. A szó klasszikus értelmében.

A jól ismert, élet-habos-oldala Borsodi sör alapösszetevői: víz, árpamaláta, kukoricadara, komló
A Borsodi Hoppy összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat

Namármost. Egy bajort ne kérdezzünk erről, mert szerinte ezek egyike sem sör.

Ha viszont: egy gyártó (sörgyártó!) a kukoricadarát (!) kicseréli az alapsörében, és komlókivonatot (!) tesz be a helyére, és örül, hogy tett egy lépést a
"sörélmény" felé – azért azt még ne nevezzük "meglepő húzásnak".

Várjuk azt a közleményt, melyben a Borsodi szétkürtöli a hírt: VALÓDI SÖRT GYÁRTUNK!


A kreatívkoncepció váratlanságáról ne is beszéljünk.

Viszont a design jól néz ki. Az olyan korszerű. Nem lehetett könnyű megszabadulni a Ferrari lovától.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés