Menthetetlen helyzetek megmentésére épít a Borsodi új kampánya
Csavartak egyet a már ismert Szitu platformon - a kampánybejelentőt olvashatjátok.
Kampánycél: A Borsodi az új termékcsalád első szereplőjével, vagyis a Borsodi Hoppyval jelentkezett be a hazai mainstream sörpiacra. Úgyhogy, ha már a termékkel húztak egy meglepőt, a Szitu platform is kapott egy izgalmas csavart. Amikor megtudtuk, hogy jönni fog a Borsodi Hoppy és vele együtt egy integrált kampány is, azzal a kihívással találtuk szemben magunkat, hogy úgy tekerjünk egyet a Borsodi Szitukon, hogy a mindennapi apró örömök ünneplését megtartva szülessen valami, ami megkülönbözteti az új termékcsaládot a hagyományos Borsoditól.
Volt pár dolog, ami adott volt: a fogyasztók által megismert, megszokott és megkedvelt Szituk platform és egy teljesen új termékcsalád pionírjának, vagyis a Borsodi Hoppynak a bevezetése.
Kreatívkoncepció: Azt éreztük, hogy amellett, hogy meg kellett őriznünk a hagyományos borsodis értékeket, húznunk kell valami meglepőt. Legalább akkorát, mint maga a termék. Így született meg az a stratégiai üzenet, hogy ezek a történetek továbbra is Borsodi Szituk, csak egy kis meglepetéssel. Egy meglepő húzás egy ismerős arctól – ahogyan a stratégiai üzenet szólt. Mert hiszünk benne, hogy az élet tele van váratlan felfedezésekkel: olyan pillanatokkal, amikor azt hisszük, hogy valami már nem változik, aztán jön a csavar, és kiderül, hogy dehogynem.
Ez alá a gondolatiság alá tagoltunk be mindent. A letisztult csomagolástól kezdve, a social posztokon át egészen a filmekig. Ezért Ujj-Mészáros Károlyt már a koncepciófejlesztés fázisában bevontuk, hogy úgy tudjuk formálni és megújítani a filmek vizuális világát és ábrázolásmódját, hogy az egyértelműen elkülönüljön az eddigi szpotoktól. Például úgy, hogy amit eddig csak belső monológokkal meséltettünk el a filmek főszereplőivel, azokat most alternatív valóságként meg is mutatjuk, így építve a szitukat, még a szitukon belül is.
Borsodi Hoppy TVC:
Borsodi | Hoppy TVC from Mito on Vimeo.
De ugyanez a vezérelv lebegett a szemünk előtt, amikor a social tartalmainkhoz készítettük az anyagokat. Vagyis, hogy a Korom Anna által rendezett videókon túl, még egy sima social posztban is legyen valami, ami más, ami fura, ami meglepő. Mondjuk hogy fordítva rakjuk ki a képen a terméket. Vagy hogy nincsen a pohárban sör.
Borsodi | Hoppy - Festmény from Mito on Vimeo.
Nem beszélve a termék csomagolásáról, amit egy londoni ügynökség, a This Way Up Design bevonásával készítettünk. A fogyasztói visszajelzések alapján pedig úgy tűnik, nem csak mi szeretjük a végeredményt.
ALKOTÓK LISTÁJA
Megbízói oldal
Megbízó: Borsodi Sörgyár Kft.
Marketing igazgató: Spiegel György
Senior Brand & Portfolio Manager: Hanol Ádám
Média és Digital Manager: Fincza Katalin
Ügynökségek
Reklámügynökség: Mito
Stratégia: Ocskay Lilla
Kreatív: Marosi Gergely, Ördög Kovács Dániel, Gelencsér Milán
Art: Csík Hargi, Lovas Tibor, Földvári Gabi, Wetzel András, Gyöngyösi Dorka, Lugossy Ákos
Social media: Ormoshegyi Nóra
Produkció: Soós Enikő, Mezey Anita
Ügyfélkapcsolat: Miklós Zsófi, Hir Ágnes
Médiaügynökség: Zenith
Media Director: Szilágyi Zsófia
Integrated Media Planner: Heizler Donát
Integrated Media Planner: Turcsány Lajos
Programmatic and SEM Specialist: Vicente Mora
Media Campaign Coordinator: Marti Vivien
Gyártás - TVC:
Gyártó: Admiral Film Kft.
Producer: Csernóczki András
Gyártásvezető: Varga Máté
Rendező: Ujj Mészáros Károly
Operatőr: Szecsanov Martin
Vágó: Rumbold László
Zene: Fodor Máriusz
Gyártás - Online filmek:
Gyártó: Admiral Film Kft.
Producer: Csernóczki András
Gyártásvezető: Varga Máté
Rendező: Korom Anna
Operatőr: Vincze Alina
Vágó: Szórád Máté
Zene: Fodor Máriusz
Gyártás - Social specifikus tartalmak:
Képek: Kisfali Gergely
Videók: Nagy Kristóf