hirdetés
hirdetés

Meseolvasásról szól jövőre a Médiaunió

2010-12-03

Megszületett a döntés, hogy milyen témája lesz a 2011-es társadalmi célú vezérkampánynak. A Médiaunió harmadik éve - az egészség és a fogyatékosság után - az esti meséről fog szólni.

Olvass esti mesét a gyermekednek, tölts vele együtt tartalmas időt! - így szól a Médiaunió 2011-es kampányának szlogenje. A jövőre harmadik évében járó társadalmi célú kampány tehát a meseolvasásról fog szólni, ami jóval súlytalanabb témát jelent a tavalyi egészséges életmód és az idei fogyatékossággal élők tematika után.

A társadalmi célú kampányokat tendereztető Médiaunió kuratóriumi elnöke, Schmidt Mária elmondta, úgy gondolja, hogy a bizalom erősítését, a közösségépítést a mikroközösségekben, a családban kell elkezdeni, valamint hogy a szülői részvételt a nevelésben, a gyermek problémáira való odafigyelést nem pótolhatja semmi. Rudolf Péter, a kuratórium tagja azzal indokolta a választást, hogy a mese megmozgatja a gyermeki fantáziát, a képzelet erejével hat, segít a belső kép kivetítésében. Mindeközben hozzájárul a gyermek lelkében zajló konfliktusok megoldásához, feloldásához is.

A Médiaunió Alapítvány még idén szeretné kiírni a 2011-es témára vonatkozó kommunikációs tendert, még idén lehet tehát pályázni kreatív ötletekkel az alapítványhoz. A tavalyi kampányt az ACG, az ideit a Carbon Group és a Próbakő készítette.

A 2010-es témához, a fogyatékkal élő emberek integrációját célzó kommunikációs kampányhoz 2011. január végéig biztosítanak térítésmentesen felületeket a kampányban résztvevő médiumok.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés