hirdetés
hirdetés
hirdetés

Meseolvasásról szól jövőre a Médiaunió

Megszületett a döntés, hogy milyen témája lesz a 2011-es társadalmi célú vezérkampánynak. A Médiaunió harmadik éve - az egészség és a fogyatékosság után - az esti meséről fog szólni.

hirdetés

Olvass esti mesét a gyermekednek, tölts vele együtt tartalmas időt! - így szól a Médiaunió 2011-es kampányának szlogenje. A jövőre harmadik évében járó társadalmi célú kampány tehát a meseolvasásról fog szólni, ami jóval súlytalanabb témát jelent a tavalyi egészséges életmód és az idei fogyatékossággal élők tematika után.

A társadalmi célú kampányokat tendereztető Médiaunió kuratóriumi elnöke, Schmidt Mária elmondta, úgy gondolja, hogy a bizalom erősítését, a közösségépítést a mikroközösségekben, a családban kell elkezdeni, valamint hogy a szülői részvételt a nevelésben, a gyermek problémáira való odafigyelést nem pótolhatja semmi. Rudolf Péter, a kuratórium tagja azzal indokolta a választást, hogy a mese megmozgatja a gyermeki fantáziát, a képzelet erejével hat, segít a belső kép kivetítésében. Mindeközben hozzájárul a gyermek lelkében zajló konfliktusok megoldásához, feloldásához is.

A Médiaunió Alapítvány még idén szeretné kiírni a 2011-es témára vonatkozó kommunikációs tendert, még idén lehet tehát pályázni kreatív ötletekkel az alapítványhoz. A tavalyi kampányt az ACG, az ideit a Carbon Group és a Próbakő készítette.

A 2010-es témához, a fogyatékkal élő emberek integrációját célzó kommunikációs kampányhoz 2011. január végéig biztosítanak térítésmentesen felületeket a kampányban résztvevő médiumok.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nem gondolom, hogy a mesemondás (illetve a mögöttes tartalom) súlytalanabb lenne az egészséges életmódnál. Azt gondolom, ha megfelelő családi környezetben, sok
odafigyelés, törődés, együtt töltött tartalmas idő közepette nőnének fel a gyerekek, akkor lehet, hogy aegészséges életmódot is hozna magával.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés