hirdetés
hirdetés

Metro - idén a Citibank a legkreatívabb

2008-06-11
A Citibanké volt az elmúlt évben a Metro napilapban megjelent legkreatívabb hirdetés az olvasók szavazatai alapján. Az idén tízéves lap az elmúlt évtized legjobb reklámjairól is megszavaztatott egy zsűrit, akik egy Vodafone és egy korábbi Matáv-hirdetést hoztak ki győztesnek.
A Citibank a szövegbe beágyazott, pénzérme formájú hirdetését ítélték a Metro olvasói 2007 májusa és 2008 áprilisa közti időszak legkreatívabb a lapban megjelent hirdetésének. A dobogóra a Banco Popolare Bank és a kispesti Europark került még fel, a nyertes anyagok a verseny honlapján megtekinthetők.

A nyertes hirdetés tovább kerül a globális döntőbe, egy nemzetközi zsűri elé, akik június 27-én hirdetik ki a Metro Global Creative Awards (MGCA) idei végső győztesét. A döntnökök elé kerül az integrált kategória három magyar helyezettje – a Danone Activia, a Vodafone és az Opel egy-egy hirdetése – is.

A Magyarországon idén tízéves lap egy külön kategóriát is indított az elmúlt tíz év legjobb hirdetésének, a zsűri a Vodafone 1999-es bevezető kampányát és egy 2001-es Matáv-reklámot hozott ki megosztott győztesnek.

Az elmúlt 10 év legjobb hirdetése zsűri névsora
  • Balog Olga (MC MediaCompany)
  • Fabricius Gábor (Republic of Art)
  • Havasi Raymond (Havasi Budapest)
  • Hivatal Péter (Metro)
  • Márkus Krisztina (McCann Erickson)
  • Megyer Örs (Önszabályozó Reklámtestület)
  • Róna Márta (OMD)
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés