hirdetés
hirdetés
hirdetés

Metróbelső-branding a Vodafone-tól

A Vodafone a metrókocsik beljesét márkázta Valentin-napra és ambientezett is. A kampányt az OMD, a DDB és a Sylva közös munkája.
hirdetés

Sofőrfülkét, vagonablak-matricákat és teljes faltapétákat használt az OMD médiaügynökség, valamint a DDB és a Sylva reklámügynökség a Vodafone Valentin-napi kampányához. A médiaügynökség sajtóanyaga szerint korábban ilyen metrobelső-branding nem volt Magyarországon.


A metró M3-as és M2-es vonalán összesen nyolc vagonban volt látható a megoldás, de a kapcsolódó ambient-kampány során a Westend City Center oszlopait, Nike üzletek próbababáit, buszmegállók citylightjait, és billboardokat kötöttek össze piros szalagokkal.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés