hirdetés
hirdetés

MGCA - döntöttek az olvasók

2007-07-25
Az olvasók szavazatai alapján a Metro Global Creative Awards (MGCA) magyarországi fordulóján a GTS Datanet kreatívja és a Magyar Televízió (MTV) hátsó borítós hirdetése jutott tovább a verseny nemzetközi döntőjébe. Az integrált kategóriában nevezett hat hirdetés közül mindegyik a döntőbe került.
A harmadik alkalommal megrendezett MGCA magyarországi versenyén az online közönségszavazás alapján a legkreatívabb klasszikus formájú hirdetés a MTV reklámja lett, míg a legjobb kreatív formájú hirdetés kategóriában a GTS Datanet kreatívja kapta a legtöbb szavazatot. Az integrált megoldás kategóriában induló hat hirdetés egyenesen a nemzetközi döntőbe jutott.

Mint arról már beszámoltunk, az olvasók a magyarországi zsűri által már kiválasztott tíz-tíz pályamű közül választhatták ki saját kedvencüket. A legtöbb szavazatot kapott hirdetések képviselik majd Magyarországot a globális fordulóban, ahol egy nemzetközi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján dől majd el, hogy kik lesznek a három kategória nemzetközi győztesei.

A versenyen a Metroban megjelent hirdetések mérkőzhettek meg két fordulóban.


A szavazás eredményei:

A „legkreatívabb klasszikus formájú hirdetés” kategóriában az olvasói szavazás végeredménye:

1. Magyar Televízió (hátsó borító)
2. GTS Datanet (hátsó borító)
3. Citibank (címlaphirdetés)
4. Decathlon (hátsó borító)
5. Pannon (hátsó borító)
6. Actel (hátsó borító)
7. Vodafone (címlaphirdetés)
8. Decathlon (hátsó borító)
9. OTP Bank (címlaphirdetés)
10. Peugeot (hátsó borító)


A „legjobb kreatív formájú hirdetés” kategóriában az olvasói szavazás végeredménye:

1. GTS Datanet (kreatív kampány)
2. OTP Bank (egyedi formájú hirdetés)
3. Sky Europe Airilnes (sziget formájú hirdetés)
4. Budapest Bank (egyedi formájú hirdetés)
5. Opel Schiller (papír körszalag hirdetés)
6. Erste Bank (L alakú címlaphirdetés)
7. Allianz Hungária Biztosító (sziget formájú hirdetés)
8. Mammut (sziget formájú hirdetés)
9. Raiffeisen Bank (egyedi formájú hirdetés)
10. OTP Bank (sziget formájú hirdetés)


Az integrált megoldások kategóriában nevezett pályaművek:

1. Danone (tasak és termékminta)
2. Europark (tasak és körszalag)
3. Budapest Bank (tasak és sziget formájú hirdetés)
4. Vodafone (tasak)
5. Zepter International Ungarn (termékminta és címoldali szalag)
6. Danone (termékminta)
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés