hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mi történik, ha ledobsz egy Nike-logót a világ másik végén?

Mitől jó egy logó? Csavargyár vagy kosárlabdacsapat? Miért rossz az a logó, amit egyébként tök sokan, például szakemberek is szeretnek?

hirdetés

Két jónevű magyar grafikus a vendég Tőrös Balázs (Fastbridge interakítv divízióvezető és NBA-szakértő, -kommentátor) Bazska nevű YouTube-csatornáján futó, Na itt a kert című műsorának legfrissebb adásában.

Az egyik Németh Gyula, aki nagyrészt sportillusztrátori munkássága miatt ismert, a másik Kenczler Márton, aki pedig leginkább filmplakátjai miatt, de emellett a HPS kreatívigazgatója is. Az NBA-logókról beszélnek, és azzal kapcsolatban érintenek több érdekes kérdést. Egy elég szerencsétlen "bantunégerezés" is elhangzik benne Tőrös részéről, de ettől függetlenül is tanulságos, és biztos sokakat vitára ösztönző műsor. Itt van lent.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés