hirdetés
hirdetés
hirdetés

Microsoft - a Facebookot környékezi

A Yahoo felvásárlásnak sikertelenségét követően a Microsoft más lehetőségek után néz –írja a Hwsw.hu. A szoftveróriás képviselői a Facebookot keresték meg, hogy nyitottak lennének-e tárgyalásokra egy esetleges eladással kapcsolatban.
hirdetés
Először az AllThingsDigital online technológiai magazin értesült arról, hogy a Microsoft puhatolózott a Facebooknál. A szoftvercég egyelőre csupán a vezetőség hozzáállását kívánta felmérni, a két fél között nem folyik aktív párbeszéd a témában – idézi a Hwsw.hu az ügyhöz közel álló anonim forrására hivatkozva a Wall Street Journalt.

A Microsoft tavaly októberben 240 millió dollárért 1,6 százalékos részesedést szerzett a Facebookban, 2006-ban pedig stratégiai megállapodást kötött a közösségi oldallal célzott hirdetések kiszolgálásáról, éppen ezért felvásárlása nélkül is már megszerezte hirdetési felületének nagy részét.

A Facebook egyébként 300-350 millió dollár árbevételt remél az idei évre reklámbevételekből, ami a korábbihoz képest 100-133 százalékos éves növekedést jelentene.

Mint ismert, a Microsoft a Yahoo-ra 40 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatot tett, amit a cég nem fogadott el. A szoftveróriás május 3-án visszavonta az ajánlatát.
(forrás: HWSW, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés