hirdetés
hirdetés

Microsoft - új üzletág

2007-08-16
Új üzletágat alapított a Microsoft azt követően, hogy lezárta az aQuantive digitális marketingügynökség akvizícióját. A reklám- és kiadói megoldások divízió vezetésével a felvásárolt cég vezérigazgatóját bízták meg.
Brian McAndrews, az aQuantive vezérigazgatója lesz a Microsoft reklám- és kiadói megoldások üzletágának vezetője. A divízió a hirdetők és kiadók számára kifejlesztendő új üzleti modell megalkotásával foglalkozik, valamint feladata a különböző hirdetési platformok kifejlesztése és marketingje, csakúgy, mint a játékokban feltűnő, valamint mobilreklámok fejlesztése.

A divízióvezető korábban az aQuantive vezérigazgatója volt, új feladatkörében pedig Kevin Johnsonnak, a Microsoft platformok és szolgáltatások divíziójának elnökének tartozik beszámolási kötelezettséggel.

Brian McAndrews-t azt követően nevezték ki az üzletág élére, hogy cége beolvadt a Microsoftba. A tranzakcióról Kevin Johnson úgy nyilatkozott: „jelentős lépést tettünk a 40 milliárdos online hirdetési-, és a 600 milliárdos reklámüzletbe való belépés felé. Ezek az üzletágak egyre inkább az online és az IP-alapú platformok, mint például a televíziós és játéküzletág felé mozdulnak el.”

A felvásárló cég szerint az aQuantive technológiáinak és szakembergárdájának átvétele egy stratégiai befektetés, és előrelépést jelent abban, hogy terveiknek megfelelően a legnagyobb online hirdetési platform egyikévé váljanak.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés