hirdetés
hirdetés

Milyen lehet a szponzorált nem pr-cikk?

2009-07-03
Médiavásárlásra és „szponzorált, de nem pr-szerű cikkek” megjelentetésére keres partnert a Diákhitel Központ. A legalacsonyabb árajánlat nyer.

Tárgyalás nélküli tendert írt ki a Diákhitel Központ diákhitelezéshez kapcsolódó, egyéb közérdekű tájékoztatás céljából történő médiavásárlásra és „szponzorált, de nem PR szerű” cikkek megjelentetésére - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.

Ennek keretében többek között 19 megyei napilapban, a Helyi Témában, a Metropolban, a Nők Lapjában és 21 országos és budapesti ifjúsági lapban kell megjelentetnie a nyertesnek a cikkeket szeptember 5. és 14. között. Az alkalmasság minimumkövetelményei között nincsen különleges szempont.

A kiírás szerint a legalacsonyabb árajánlat nyer. Az ajánlattételi határidő július 14-e, eredményhirdetés július 22-én lesz.

hirdetés
hirdetés