hirdetés
hirdetés
hirdetés

Milyen lehet a szponzorált nem pr-cikk?

Médiavásárlásra és „szponzorált, de nem pr-szerű cikkek” megjelentetésére keres partnert a Diákhitel Központ. A legalacsonyabb árajánlat nyer.
hirdetés

Tárgyalás nélküli tendert írt ki a Diákhitel Központ diákhitelezéshez kapcsolódó, egyéb közérdekű tájékoztatás céljából történő médiavásárlásra és „szponzorált, de nem PR szerű” cikkek megjelentetésére - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.

Ennek keretében többek között 19 megyei napilapban, a Helyi Témában, a Metropolban, a Nők Lapjában és 21 országos és budapesti ifjúsági lapban kell megjelentetnie a nyertesnek a cikkeket szeptember 5. és 14. között. Az alkalmasság minimumkövetelményei között nincsen különleges szempont.

A kiírás szerint a legalacsonyabb árajánlat nyer. Az ajánlattételi határidő július 14-e, eredményhirdetés július 22-én lesz.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés