hirdetés
hirdetés
hirdetés

Milyen lesz a 2031-es Reklámkonferencia?

A Metropol arra keresi a válaszokat, hogy milyen lesz a reklám húsz év múlva. A legjobb írást italbónnal jutalmazzák.

hirdetés

A Metropol szeptember 28-án megjelenő születésnapi számában azoknak az olvasóknak az írásait publikálja, akik arra a kérdésre adnak választ, hogy milyen lesz a világ 2031-ben. A reklámosoktól pedig olyan jövőbelátó írásokat vár -és publikál majd-, amik megfejtik hogy milyen lesz a reklám 2031-ben.

Aki a legjobb headline-t írja arról, hogy hogyan képzeli el a 2031-es Reklámkonferenciát, azt 3x10 000 forintos bónnal jutalmazza a kiadó, amit a győztes a kedvenc romkocsmájában fogyaszthat le. A zsűrizésben Dr. Makovich Réka a Magyar Reklámszövetség főtitkára, Szigeti Péter a Kreatív főszerkesztője, és Csánk László a Metropol marketingigazgatója vesz részt.

A legfrappánsabb szövegeket publikálják a lapban, az eredményeket pedig az idei, Egerszalókon megrendezésre kerülő Reklámkonferencián hirdetik ki.
A headline ötleteket, és esetlegesen felmerülő kérdéseket  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  lehet küldeni: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés