hirdetés
hirdetés
hirdetés

Milyen zenét hallgatna ma Petőfi Sándor?

Összeállt a Kreatív Csoport által szervezett Brand & Music 2 konferencia végleges programja. Kutatások a magyarok zenefogyasztási szokásairól, jövendőmondás, magyar zenei startupok bemutatkozása, tehetségkutatás és nemzetközi előadók.

hirdetés

Véglegessé vált a Kreatív Csoport által május 30-án tartott Brand & Music 2 konferencia programja. Míg a tavalyi első, Alexander Bard és Ralf Lürsdorf húzónevekkel megtartott konferencia a zene és a márkák lehetséges kapcsolódási pontjaira helyezte a hangsúlyt, idén a vezérfonál az, hogy mit, hogyan és min hallgatunk, és mit hogyan és min fogunk hallgatni öt-tíz év múlva.

A Brand & Music 2 két nemzetközi sztárelőadója Joeri van den Bergh és Bartosz Witak lesznek. Joeri van den Bergh az InSites Consulting alapító tanácsadója, a How Cool Brands Stay Hot – Branding and Generation Y című könyv társszerzője Mathias Behrerrel, az MTV North Europe alelnökével közösen. A könyvet 2011-ben az Év marketingkönyvének választották. Joeri arról fog beszélni, hogy a 18 és 29 évesek körében hogyan lehet megmaradni menő márkának, a hirdetők hogyan ne váljanak cikivé a korosztály szemében és hogy ennek mi köze van az ügyfelek zenei ismereteihez.

Joeri van den Bergh (Forrás: Lesoir.be)

Bartosz Witak, a Viacom kelet-európai vezérigazgatója a régió zenecsatornáiról és azok lehetőségeiről, a zenecsatorna-szegmens átalakulásáról, a zenei tartalmak életbenmaradásáról beszél majd.

Bartosz Witak (Forrás: Red Lemon)

Rajtuk kívül előadást tart még: Klenovszki János és Sági Ferenc (NRC piackutató) az online-offline zenehallgatásról és rádiózásról, Győri Adél (Millward Brown – TGI piackutató) a fiatalok zenei ízlésének határvonalairól, Székely Levente (Kutatópont, kutatási igazgató) arról, hogy a zenét halljuk-e vagy egyben hallgatjuk is, Kitzinger Dávid (Artisjus) az online zenei szolgáltatások problémáiról és lehetőségeiről, Kovács Tamás (Magyar Telekom, marketingszakértő) arról, hogy a nagyvállalatoknak milyen zenei tematika mellé érdemes állniuk, Bíró Attila (Mediator Group, ügyvezető) a Nestonról, Ágoston László (Moltopera, társulatigazgató) a reklám és a zene összefonódásairól, és Szabó Stein Imre (MüPa, stratégiai kommunikációs tanácsadó) a Művészetek Palotája részvételéről a zenei tartalomgyártásban. Tehetségkutatás és zeneipar témában kerekasztalbeszélgetésen vesz részt Molnár Gábor, a Gold Record ügyvezetője, Schiwert-Takács László, az X-Faktor főszerkesztője, Peremenczky Krisztina, a Universal Music marketingigazgatója és Goneth Jácint, az UP Advertising ügyvezetője. A beszélgetést Rónai András, a Quart szerkesztője moderálja.

Ezen kívül nemzetközileg is elismert magyar zenei startupok, a Dragontape, a Mixgar és a Zenecenter is bemutatkozik.

A konferencia május 30-án lesz az Öböl Ház rendezvényközpontban, a Kopaszi gáton. A konferencia főtámogatója a Magyar Telekom, szakmai médiapartnere pedig a Recorder zenei magazin. 

Az eseményre itt lehet regisztrálni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés