hirdetés
hirdetés

Minden az influencer-univerzumról a nyári Kreatívban

Ügyfelek, ügynökségek és istállók is elmondják róluk, amit most érdemes. Plusz rengeteg helyszíni fesztiválos beszámoló: D&AD, Cannes Lions, Brain Bar, Primavera Sound!

hirdetés

A bevezetőben említett két nagy téma teszi ki a Kreatív hagyományosan vastag nyári számának túlnyomó részét. Az átlagos szokásos beach olvasmánynál értelmesebb, de elég színes és nem fekszi meg a gyomrot, úgyhogy dobjátok nyugodtan a fürdőlepedőtökre Tihanytól az Adriáig, jó lesz kinyitni!

Influencer-ügyben az ügynökségeket, az influencer-istállókat és az ügyfeleket is alaposan körbekérdeztük. Ők nem csak az eddig látott kedvenc példáikról és buktatóikról beszélnek, de jellemzően arról is, szerintük merre fog menni (és ők merre fogják tolni) a piacot. Megszólalnak:

  • a HPS, a Greenroom, az Uniomedia, a Fastbridge és a Positive Adamsky szakemberei;

  • a Fiat Chrysler, a SPAR, a Magyar Telekom, a Coca-Cola, a UPC Magyarország, a Rauch és az Adidas döntéshozói;

  • valamint a 4Kids Network, a Star Network, a NuHeadz, a Special Effects Media és a Post For Rent vezetői.

Saját kútfőből írunk a trash influencerek sajátos rétegpiacáról, Pimpos Kefirtől Pengebácsin át Vágvölgyi Noémiig, aki szakmai válaszokat is adott a Kreatív szakmai kérdéseire. És bemutatjuk a CMA és Influ versenyeink nagydíjas kampányait: a telekomos Senior Gamer Klubot, a Wellamarin Hotel influencer-csörtéjét, a pamkutyás-budapestbankos Hazajutni Afrikábólt és a UPC Wifipedia Nessajjal való együttműködését.

Eddig az influencerek, és akkor ez még alig a fele! Munkatársaink és barátaink mindenhova elmentek május-júniusban, ahova Európában igazán érdemes volt. A Mito két stratégája, Dinh Dorottya és Ocskay Lilla számolnak be a londoni D&AD-ről, Győri Zsófi kollégánk gondolta át az idei Cannes Lions tanulságait. Bicsérdi Ádám meg a barcelonai Primavera Soundot helyezte el két koncert között a világporondon.

Idén is elkaptuk külön beszélgetésekre a budapesti Brain Baron, akit csak érdemes volt: César A. Hidalgóval, az MIT kutatójával a robotok döntésein tűnődtünk, a Deloitte-innovátorvezető Geoff Tuff a vállalatok jövőjén, míg Joel Kotkin városkutatóval azon, mit csinálnak a Szilícium-völgyi vállalatok a Szilícium-völgyi városokkal (semmi jót) és mit tud Hong Kong (sokat). Frank Cooper III, a BlackRock befektetőcég a Pepsit, az AOL-t, a BuzzFeedet és a Def Jam kiadót is megjárt marketingvezetőjével meg mindenről dumáltunk a Super Bowltól a kurrens hiphopon át odáig, mit kéne most csinálnia a BuzzFeednek.

Gigászi táblázatok mellett tekintjük át, kit erősített meg és kit gyengített az idei tévés tavasz a magyar piacon, és hozzuk a Bookline és a YouTube tanulságos friss toplistáit is. A digitális rovatban arról elmélkednek Sólyom Balázs felkért szakemberei, hogy milyen adatokat érdemes használni az online mérésből: Forgács Mariann (Be Social), Geiger Tamás (JabJab) és Szutor Ferenc (Adverticum) válaszoltak neki. Írunk arról, mely erőket találják a leginkább felforgatónak a magyar vállalatvezetők, Nádori Péter pedig a Youtube-os tartalomszűrés jövőjét vizslatja, meg azokat a hatóságokat, akik bele akarnak szólni.

És még ezen felül is tartogatunk három izgalmas beszélgetést: egy interjút Németh Bélával, az IPG Mediabrands médiaügynökség-csoport július végén távozó regionális vezetőjével, egy másikat Badits Ákos ifjú filmrendezővel, aki első nagyjátékfilmjén, az Űrpikniken dolgozik többek között Zalatnay Cinivel, és mesél nekünk Molnár Eszter, az ACG az idei Cannes Lionst is megjárt stratégája is. 


Hol találod meg a Kreatívot? Hát az újságosoknál!

Ezekbe a Relay és Inmedio üzletekbe szállítjuk a Kreatívot:

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

Ha inkább online rendelnéd meg a példányodat vagy szétnéznél az előfizetési csomagok között, akkor erre tovább!

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!