hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mindenáron sört akar szerezni a kartonpapír-szurkoló

A Bud Light reklámja egy kalandos történetet mesél el, happy enddel.

hirdetés

Mikor máskor, ha nem a 2020-as év feje tetejére állt világában jönne ki a Bud Light egy olyan reklámmal, amiben egy kartonpapírból készült szurkolópótlék sörért vívott heroikus küzdelmét láthatjuk? Kétdimenziós nézőket eddig csak a számítógépes sportjátékokban láthattunk, de idén, a koronavírus miatti zártkapus márközések idejében, főleg az Egyesült Államokban valóban felbukkantak a kartonpapír-szurkolók a lelátókon, hogy a közvetítésben legalább távolról úgy tűnjön, mintha emberek ülnének ott, és így legalább nem csak az üres széksorok a néma tanúi egy-egy touchdownnak vagy hazafutásnak.

Sőt, az év egyik legerősebb fotója volt az, amelyen a kaliforniai erdőtüzek miatt narancssárgás, apokaliptikus horizont előtt volt látható a papírmasé nézőkönzönséggel megpakolt baseball stadion, ami tökéletesen szummázta ezt az elszabott évet.

A reklámról magáról különösebb szót nem kell ejteni, önmagában is megállja a helyét, és bár a film közben félő, hogy nem lesz kifutása, egész kellemes humorral sikerül lezárni a szpotot, amelyet a Wieden+Kennedy New York készített az Anheuser-Busch felvizezett sörének.

Forrás: AdAge 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés