hirdetés
hirdetés
hirdetés

Media Hungary 2010

„Mindent le tudunk nyomni egymás torkán”

Hogyan lehetne jövedelmezőbbé tenni a médiapiacot? Mi köze ehhez a kérdéshez a kooperációnak és az átláthatóságnak? És jó-e, hogy a nagy országos csatornák viszik el a tévés hirdetési bevételek oroszlánrészét? – kérdések és viták az idei Media Hungary első napjáról.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Javítva.
#
Kedves Eszter,
megköszönném, ha a cikk szövegét is mielőbb javítanád, mert nem mindenki nézi a fórumot!
Köszönöm,
Kinga
#
Köszönöm a pontosítást.
#
Kedves Kreatív,
helyesbítést kérek: nem azt állítottam, hogy az Index "látogatottsági adatain hatalmasat löktek az indavideós kisfilmek", hanem hogy az Indevideós filmpool nyertesei a
másutt nem, vagy nehezen fellelhető kisfilmek voltak (forrás: Index,: http://index.hu/kultur/cinematrix/ccikkek/2010/01/21/imadjuk_a_retrot_meg_a_luzerhumort/).
Ezzel is példázva, hogy a megnövekedett kínálat keresletet generál.
Köszönöm!!
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés