hirdetés
hirdetés
hirdetés

Minőségbiztosított médiaügynökséget keres a VÁTI

Médiafeladatokat hirdetett meg a Tenders Electronic Daily-n (TED) a VÁTI Magyar Regionális Fejlesztési és Urbanisztikai Kht. A nyertessel nem kötnek hosszútávú együttműködést, mert a kiírás szerint a felek csupán az év végéig szerződnek.
hirdetés

Az Európai Unió egyik közösség kezdeményezése, az interreg programok eredménykommunikációjához kapcsolódó médiafeladatokra keres partnert a VÁTI. A nyertes ügynökség feladata egy 12 oldalas szakmai kiadvány behúzása lesz 15 sajtótermékbe.

A közhasznú társaság gyorsított meghívásos eljárást hirdetett, amit azzal indokolt, hogy az interreg projektek szeptemberi adminisztrációs zárását követően tudták meghatározni a kommunikációval érintett projekteket és ennek ismeretében készülhetett el a médiastratégia és a médiamix. Vagyis ha nem gyorsított meghívásos eljárást hirdetnek meg, akkor a feladatokat nem tudták volna az elvárt időszakban – még az idei évben – megvalósítani.

A közbeszerzésen több alkalmassági feltételt megfogalmaztak, például a pályázó cégeknél kell lenni egy fő vezető médiavásárlónak, aki felsőfokú végzettséggel, öt év szakmai tapasztalattal és EU támogatásból megvalósuló programokra, projektre vonatkozó legalább nettó 30 millió forint költségvetésű médiavásárlási tapasztalattal rendelkezik, továbbá lenni kell egy médiavásárlónak, akinek szintén van diplomája, három év szakmai, EU-s programokban pedig 15 millió forint költségvetésű médiavásárlási tapasztalata. Ezen túlmenően a részvételre jelentkezőknek például minőségbiztosítással is rendelkezni kell.

A tenderen az összességében legelőnyösebb ajánlat nyer, a pályázatok elbírálásakor a legnagyobb súlyszámmal az ajánlati ár szerepel.

Az ajánlattételi határidő november 13-a, a felhívást a kiválasztott jelentkezők részére november 18-ig küldik el.
 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés