hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mire jó a fúzió?

Fókuszkérdés - Barna Tamás válaszol

Azt gondolom, hogy egy másik ügynökséggel való egyesülés nem más, mint belátása valaminek. Belátása annak, hogy „egyedül nem megy”. Lehet ezt bárhonnan is magyarázni, a vége mindenképpen így hangzik.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
Ez természetesen nem vonatkozik arra az esetre, ha egymástól eltérő profilú cégek kötnek házasságot, hiszen akkor bővül a portfólió, és nő az ügynökségben rendelkezésre álló know-how. Mi ezt az utat választottuk, amikor úgy döntöttünk, hogy a világ legnagyobb független márkatanácsadó cégével működünk együtt, mert a Siegelgale olyan hátteret volt képes biztosítani a számunkra, amelyet jó néhány ügyfelünk (például a Rauch vagy a Gösser) esetében sikeresen tudtunk kamatoztatni. Ez akkor egy olyan nemzetközi tudást jelentett, amely korábban itthon nem volt elérhető egyik-másik ügynökségnél sem. A Siegelgale tapasztalati tőkéje egyik pillanatról a másikra a mi tudásunkká is vált, és ez hatalmas kompetitív előnyt jelent a branding területén.

Természetesen nem aszerint választottunk partnereket, hogy azok hazaiak-e vagy sem. A kérdés az, hogy egy cég adott esetben milyen hozzáadott értéket tud az együttműködésbe behozni. Ilyen alapon sok más céggel is dolgozunk együtt, legyen az hazai vagy nemzetközi vállalat.

Reklámügynökségként a függetlenség megőrzése stratégiai cél, mert azt látjuk, hogy a Republichoz hasonló felépítésű cégek tudják egyaránt szaktudásban és kreativitásban azt nyújtani, amire egy igényes partnernek szüksége van.

Mi nagyon kevés hátrányról beszélhetünk az együttműködést tekintve, hiszen lazább, organikus együttműködésben dolgozunk – ez pedig mindkét félnek meghagyta a függetlenséget.

Barna Tamás, RoA, ügyfélkapcsolati igazgató
a szerző cikkei

hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés