hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mit tudhat a görögök istene a netes kereskedelemről?

A Dardanellák John Lawsonja érkezik Magyarországra november 25-én az DotCommerceDayre. A konferencián megtudhatjuk, mi újság a Bookline, a Puma, a Praktiker és a Netpincér e-kereskedelmi portáján?

hirdetés

November 25-én rendezi meg a Boscolóban Neo Interactive online ügynökség és a Kreatív Csoport a DotCommerceDay e-kereskedelmi konferenciát, amin a húzónév Odysseas Ntotsikas, dél-kelet-európai régió e-kereskedelmi piacát lassan eluraló ThinkDigital alapító-ügyvezetője.

Ntotsikas a YellowNetRoad nevű online ügynökség alapításával kezdte, amelyet 2005-ben felvásárolt az Ogilvy One. 2006-ban megalapította a ThinkDigitalt, amely Görögország és Ciprus legnagyobb online hirdetési hálózatává nőtte ki magát. Jelenleg már a bolgár és a román piacon is jelentős szereplők, hamarosan pedig új országban terjeszkednek, amiről lehet, hogy a konferencián is beszél majd. A Ntotsikas által vezetett vállalat az MSN, a Facebook, a LinkedIn, Live Messenger, a MySpace, az Ebuddy, a Miniclip és a RockYou kizárólagos hirdetésszervezési hálózata a régióban.

A konferencia másik külföldi előadója Heissam Hartmann, az egynapos aukcióival Európa-szerte sikeres Rebate Network kelet-európai alelnöke lesz. Karrierjét egy német aukciós website-nál kezdte, majd annak az aukciós óriáscég általi felvásárlását követően az Ebaynél töltött be több vezető pozíciót. Később ügyvezetőként dolgozott az AhaOho-nál, majd Németország legnagyobb online vásárlói klubjának, a ‘brands4friends’-nek lett a nemzetközi üzletfejlesztési igazgatója.

A konferencia színpadán lesz sok más szakember mellett Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület elnöke, Nemeskéry Zsuzsanna, a Puma kereskedelmi vezetője, Perger Péter, a Netpincér ügyvezetője, Starcz Ákos, a Bookline vezérigazgatója és Cseh Henriette, az Unicef marketingmenedzsere.

A nap házigazdája Litkai Gergely, a Comedy Central főszerkesztője lesz. Az összes előadó és a program a konferencia honlapján tekinthető meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés