hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mit vár el az ORTT a frekvenciapályázattól?

Az ORTT jobb minőséget, több magyar zenét vár a frekvenciapályázattól. A napi 24 órás adásidő legalább tizedét közszolgálati programnak kellene kitennie.
hirdetés

Az MTI szerint a kereskedelmi rádiózás minőségi jegyeinek javítása, "magasabb értékek megjelenítésének irányába" mozdítása és a magyar zene szerepének növelése is célként szerepelne a most a Sláger és a Danubius által használt országos kereskedelmi rádiófrekvenciákra kiírandó pályázat szövegtervezetében.

Az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) a napokban közzétett tervezet céljai közé sorolja "a hazai és az európai kultúra szolgálatát, a kulturális sokszínűség állandósulását" éppúgy, mint a "nem politikai civil törekvések, önszerveződések" bemutatását, hangsúlyozását.

A napi 24 órás adásidő legalább tizedét közszolgálati programnak kellene kitennie, s ebből 25 percet főműsoridőben - a médiatörvény szerint reggel fél hét és fél tíz között - kell teljesíteni.

Kívánalom az is, hogy - meg nem határozott napszakban - negyedórás önálló, egybefüggő hírműsor kerüljön adásba. Szerepet kell vállalniuk a pályázóknak, hogy részesei lesznek a digitális műsorszórásra átállásnak, feltéve, hogy a műsorszóró hálózat üzemeltetője "ésszerű és tisztességes feltételek mellett" kész "az egyenlő elbánás feltételeinek megfelelő szolgáltatást nyújtani".

A nyertesnek november 19-én - azaz egyből a hatályos koncesszió lejártakor - meg kell kezdenie az ORTT-vel kötött szerződésének megfelelő műsorszolgáltatást, és ha ez neki felróható okból nem történik meg, jogosultsága elvész; ez alól azonban adhat felmentést a médiahatóság, így "különös méltánylást érdemlő ok" esetén akár 2010. március 31-ig is engedheti az indulás eltolását.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés