hirdetés
hirdetés
hirdetés

MKKP - az üzenet az üzenet

„Még több kiirtott faj. Még nagyobb ózonlyuk. Még több elfoglalt arab ország. Velünk legyőzheti bolygóját.” - hirdeti többek között egy átalakított Fiat óriásplakáton az Autókkal az Emberek Ellen Egyesület szlogenje. A Szegeden street-art kezdeményezésként induló akciók mögött a Magyar Kétfarkú Kutya Párt (MKKP) áll, amely a politikai és a marketingüzenetek visszáságaira akarja felhívni a figyelmet. A plakátok Szeged után a fővárosban is feltűntek, de mint Kovács Gergely, a párt elnöke és egyben egyedüli tagja lapunknak elmondta: ezekhez semmi köze az MKKP-nak.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kovács Gergő előad a Gondolatébresztő Gerillamarketing Konferencián! 2007. március 23., Budapest

http://www.gofree.blogter.hu/
#
Zseniális a srác és bőven van mit tanulni tőle.

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés