hirdetés
hirdetés

MMSZ - Kozák Ákos az új elnök

2008-05-23

Kozák Ákos, a Gfk Hungária igazgatója váltja Horváth Krisztinát a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) élén. Az új elnök hangsúlyosabb jelenlétet ígér a versengő szakmai szövetségek között. Az alelnök Simon András, a Magyar Telekom kommunikációs vezetője lett.

Kozák Ákost, a Gfk Hungária igazgatóját választotta elnökül a MMSZ közgyűlése. A szervezetet eddig vezető Horváth Krisztina, a Raiffeisen Bank vezérigazgató-helyettese az MMSZ közleménye szerint „munkahelyi elfoglaltsága miatt nem jelöltette magát” ismét.

Az alelnök Simon András, a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója lett, a főtitkár Bohnné Keleti Katalin, az Argumentum ügyvezetője. A teljes, 15 tagú megújult elnökség névsorát innen töltheti le.

Kozák Ákos kortesbeszédében arról beszélt, sokszor azt tapasztalta, „a [marketing] terület vállalatokon belüli elfogadottsága nem mindenhol egyenlően magas és feszültségek keletkeztek más szakmai területek között. A marketingen egyre több konkrétumot, kézzelfogható eredményeket és megtérülési számításokat kértek számon. Erre a marketing tudomány és gyakorlat sem mindig volt kellően felkészült.” Az új elnök most a marketing döntéshozatalban játszott szerepének újraértelmezését tűzte ki célul.

Az MMSZ – a szövetség közleménye szerint – ezentúl hangsúlyosabban kíván megjelenni a versengő szakmai szövetségek, egyesületek piacán, a lobbitevékenység, a képzések és az aktív kommunikáció előtérbe helyezésével.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés