hirdetés
hirdetés
hirdetés

MNB – nettó 675 millióért kelt el a médiamegbízás

A MindShare és a Media Insight nyújtott be pályázatot a Magyar Nemzeti Bank (MNB) médiatenderére. A tárgyalásos eljáráson nettó 450 millióért hirdették meg a feladatokat, amitől a teljesítés során akár 50 százalékkal el is lehet térni. Mindkét ügynökség 675 milliós ajánlatot tett, közülük az egyikkel szerződtek.
hirdetés

Az MNB részére hirdetésszervezési tevékenységre, hirdetések megjelentetésére, szerkesztésére és gondozására hirdettek pályázatot májusban. A bank már a kiírásban jelezte, hogy a nettó 450 millió forint értékű megbízástól a teljesítés során még el is térhetnek felfelé 50 százalékkal.

A tenderen ketten vettek részt, mindkét ügynökség – a Media Insight és a MindShare – nettó 675 millió forintos ajánlatot tett.

Az eljárást a Media Insight nyerte meg, amely a keretösszegig, vagy 24 hónapig dolgozik együtt az MNB-vel.

Tavaly a tenderen most alulmaradt partner, a MindShare kapott megbízást az MNB-től. Az ügynökséggel akkor 15 hónapra szerződtek nettó 70 millió forintos keretösszegig.
 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés