MNB-s reklámtender akár 124 millióért
2008-08-25
A Tenders Electronic Daily (TED) szerint nettó 82,5 millió forint áll annak az ügynökségnek a rendelkezésére, amely nyer a Magyar Nemzeti Bank (MNB) reklámtenderén. A nyertes cég a keretösszegtől plusz ötven százalékkal eltérhet a megbízás során.
Az MNB többek között kreatív- és információs anyagok fejlesztését és tervezését, kreatívkoncepciók és stratégiák készítését, online megjelenések tervezését, kivitelezését, nyomdai előkészítést, projektfotózást, valamint reklámfilm és rádiószpot készítését várja a tárgyalásos tenderen kiválasztott ügynökségtől.
A bank a kommunikációjához kapcsolódó reklámügynökségi szolgáltatásokra nettó 82,5 millió forintot szán, ettől az ügynökség a teljesítés során ötven százalékkal eltérhet, vagyis a megbízás közel 124 millió forint is lehet. Az együttműködés a keretösszeg erejéig, vagy 24 hónapig szól.
Az MNB a tervek szerint 20 - elsősorban társadalmi célú és pénzügyi témájú - reklámkommunikációs kampányt, 15 filmkészítést, tíz online megjelenést és 40 grafikai tervezést bíz a reklámpartnerére.
A pályázatokat szeptember 18-ig lehet beküldeni, az ajánlattételi felhívást október 6-ig küldik el a kiválasztott jelentkezők részére. A tenderen az összességében legelőnyösebb ajánlat nyer, a legnagyobb súlyt a filmkészítési-, továbbá a kreatívfeladatok ajánlati ára adja.