hirdetés
hirdetés

Mol, Westend - közös akció törzsvásárlóknak

2008-04-02
A törzsvásárlóikat megcélzó együttműködésbe kezd a Mol Kiskereskedelem Divíziója és a Westend City Center. A közös akcióban a két fél törzsvásárlói kártyáinak egyes kedvezményeit kapcsolják össze. A hűségprogramot a Tom Kreatív gondozásában készült reklámok hirdetik.
A Mol Törzsvásárlói Kártya vagy a Westend Kártya Program használói április elsejétől részesülhetnek a másik vállalat egyes törzsvásárlói kedvezményeiben is. A két cég a hűséges fogyasztói rétegek összevonásával ki kívánja terjeszteni a kedvezmények körét, valamint növelni a törzsvásárlói kártyák értékét.

Az együttműködés azt jelenti, hogy a Mol törzsvásárlói automatikusan Westend kártyatulajdonosok is lesznek, és a kiváltásakor ajándékot és westendes parkolási lehetőséget is kapnak. A Westend kártyásoknak első mol-os látogatásuk alkalmával ajándékot adnak a kijelölt töltőállomásokon. Azok a fogyasztók, akik mindkét cég egységeiben vásárolnak, részt vehetnek a havonta zajló sorsolásokon.

A Mol törzsvásárlói programjában jelenleg több mint félmillióan vesznek részt országszerte, a Westend kártyaprogramjának pedig 23 ezer felhasználója van.

Az együttműködést „2x több élmény!” szlogennel az év végéig tartó kampány kíséri - a hirdetések nagyrészt a Westend és a Mol saját felületein jelennek meg, például belső molinókon, padlómatricákon, plakátokon, szórólapokon vagy bejárati üvegajtó felületeken.

A kampányt az eddig is a Molnak dolgozó Tom Kreatív tervezte.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés