hirdetés
hirdetés

Monoconsulting - Nixon & Berlusconi lett

2006-10-04
A portorozsi reklámfesztiválon debütál új márkanevével Erdélyi Zsolt cége, a Monoconsulting.

Nixon & Berlusconi névre váltott a Monoconsulting, mindez a szlovéniai reklámfesztivál magyar estjén, október 5-én kerül a nyilvánosság elé. Az átnevezés tényét egyébként Erdélyi Zsolt a Kreatívnak adott októberi interjújában már jelezte.

A szlovéniai fesztivál magyar programjának a Nixon & Berlusconi adja a nevét. A Sex sells! mottó jegyében szerveződődött esten a névadón kívül szponzorként jelenik meg a Post Edison, a HPS és a Zwack Unicum támogatja.

A magyar rendezvényt idén is a Golden Drum magyarországi képviselője, a Próbakő Kommunikáció szervezi.
A fesztiválon Magyarországot képviseli az Arany Penge Kreatívfesztiválon az Év Fiatal Kreatívjának választott Jedlicska Márton, valamint díszvendég lesz Batki Zsolt, aki megnyerte a Próbakő Kommunikáció és a radiocafé98.6 szervezésében lezajlott Afrika reklámversenyt. A Golden Drum résztvevői a két szakember díjnyertes munkáival is találkozhatnak a versenyen.
Jedlicska Mártonnal az e-Intern készített interjút, amely a júniusi számában jelent meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés