hirdetés
hirdetés

Mood Media - instore megbízások

2007-04-19
A Mood Media Group (MMG) eladáshelyi rádiók és televíziók elindítására kapott nemzetközi és hazai megbízásokat. Pálóczi Tamás, a MMG közép-kelet európai régiójának igazgatója és a magyarországi cég vezetője szerint az áruházláncok és a kereskedelmi egységek egyre inkább felismerik, hogy megéri önálló marketingelemként használni az instore digitális médiamegoldásokat.
A digitális médiamegoldásokat nyújtó francia székhelyű Mood Media és a DMX Music Europe még 2006-ban egyesültek, és megalakították a Mood Media Groupot (MMG).

Európában a cég jelenleg több mint 90 ezer kereskedelmi előfizetőt és 650 nemzetközi márkát tart számon. Magyarországra idén januárban ért el a változás: a DMX Music - amely háttérzenei szolgáltatóként már több mint egy évtizede van jelen a hazai piacon - átalakult, és Mood Media néven folytatja munkáját.

Pálóczi Tamás, a MMG Közép-Kelet európai régiójának igazgatója és egyben a magyarországi leányvállalat vezetője szerint a kelet- európai - ezen belül a magyarországi piac is - kellően fejlett ahhoz, hogy a különböző áruházláncok és kereskedelmi egységek tudatosan kezelt, önálló marketing elemként használják a célcsoportra programozott branded TV és branded-rádió szolgáltatásokat.

A cég nemzetközileg több új megbízást kapott: például a Tony and Guy-tól. Az MMG 250 fodrászszalonban indítja majd el a zenét, divat- és designhíreket sugárzó Branded TV-t. A társaság a Starwood Hotels-el is worldwide szerződést kötött, valamint megállapodott a HolmesPlace wellness és fitnessklubokkal Kelet-Európában. Itt az audiorendszer tervezését, kivitelezését is a Mood végzi. Magyarországon a Holmes Place idén akarja majd megnyitni szalonjait a Gozsdu Udvarban és a Marina Porton, ahol a branded-radió szolgáltatást szintén a Mood Media indítja el.

Magyarországon nemrég a Raiffeisen Bank is szerződött a céggel: a branded-rádiót a bankfiókokban várakozó ügyfelek szórakoztatására és a privát légkör megteremtésére rendelte meg a pénzintézet.

Az MMG az audio és vizuális kommunikációs lehetőségek mellett a nemzetközi szállodaláncok és autógyárak által már évtizedek óta alkalmazott illatmarketinggel is foglalkozik. Ennek lényege, hogy az MMG az egyes márkának leginkább megfelelő illatot fejleszt ki, hogy a brandet és az illatot a fogyasztó érzékszervileg is összekösse.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés