hirdetés
hirdetés

Mood Media - új instore-megbízásokat szerzett

2007-12-20
Az érzékszervi marketingmegoldásokat kínáló Mood Media több új ügyfelet szerzett Magyarországon. A cég a barkácsáruház-piac legújabb szereplőjétől, a Bauhaus-tól, az Arena Plazától és a Vodafone-tól kapott megbízásokat.
A november közepén megnyílt legújabb bevásárlóközpont, az Arena Plaza, valamint több itt található üzlet kötött szerződést a Mood Mediával háttérzene szolgáltatására. A Mood zenéjét sugározza például a Coffee Heaven kávéház és a Tchibo szaküzletet is.

A társaság a Vodafone-tól is megbízást kapott. A Mood Media ötlete alapján a mobilszolgáltató Arena Plaza-beli üzletében a belógató táblák helyett LCD-monitorokat tettek ki, amelyeken hang nélküli multimédiás anyagok, többek között a Vodafone saját reklámfilmjeinek instore változatai és termékpromóciók futnak. Ennek a grafikai arculatát a Mood készítette el.

A társasághoz kapcsolódó nemzetközi hír, hogy a Tesco - Magyarország után - a régióban is a Mood Mediával vezette be az in-store Branded Radio koncepciót a hipermarketekben.

Mint arról már beszámoltunk, a Mood Media anyacége, a Mood Media Group (MMG) nemrég felvásárolta a hasonló profilú, Nyugat-Európában tevékenykedő Alcas Holdingot. A felvásárlással a Mood Media ügyfélbázisa a 35 országban 110 ezerre nőtt, a tranzakció további előnye pedig hogy az Alcas érintőképernyős multimédiás termékei is hozzá kerültek.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés